sâmbătă, mai 27, 2006

Idei vechi, idei noi

In urma cu aproape doua luni, lansam aici un teasing, de fapt doua. Urma sa imi dezvalui planurile cu o proxima ocazie. Am abandonat la scurt timp ideea si nu mi-am mai dezvaluit planurile. O fac acum.

Intentia mea era sa lansez un blog al blogurilor, numit MOBLO (de la More Blogs). Insa stiind cata munca implica lansarea unui astfel de proiect, m-am gandit sa lansez un mini-proiect mai intai, o simpla pagina in care sa pun logo-urile (titlurile) celor mai bune bloguri romanesti, alese nu doar de mine, ci de cativa bloggeri de seama pe care ii cunosc. Ar fi putut fi ceva de genul "The Essentials of Romanian Blogging Community".

Cum spuneam, am abandonat ideea.

Am vrut apoi sa fac acest MOBLO compiland doar blogurile unor "oameni celebri" in viata offline (unde inca se cultiva celebritatea). Insa multi dintre acestia au incetinit motoarele la scurt timp dupa lansarea blogurilor personale.

Acum am ideea unui MOBLO bazat pe site-uri Web2.0. Am colectat deja peste 100 de site-uri Web 2.0 si cu logo-urile aferente.

Ce ar merge mai bine?

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Aveam o idee de un proiect care seamana cu al tau "blog al blogurilor", dar nu era vorba doar de luat continut de acolo.

Ultima ta propunere ce vrea sa fie? Un simplu portal pt web 2.0? Probabil ca nu (poate vrei sa vii cu ceva detalii).

12:06 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home