miercuri, martie 08, 2006

Cum a scos laptop-ul comodul din mine

Nu am gasit inca un rucsac pentru noul meu laptop, insa am gasit o canapea pentru el. Sau cel putin asa spun eu cunoscutilor: "Nu mi-am luat mai multa memorie, dar mi-am luat canapea pentru laptop"...

Cautam cu ceva vreme in urma o noua canapea, ceva clasic, cu trei locuri, nepretentioasa si rezistenta la Mimi. Cand am vazut acest model, am zis "asta e, iata o canapea pe care pot sta cat mai comod cu laptopul in brate!".

Sunt sigur ca nimeni nu s-a gandit la un USP de genul "sezlongul canapelei este foarte confrotabil pentru cei ce nu se mai despart de laptop", dar sunt dn ce in ce mai convins ca viitorul (mobilierului in cazul de fata) apartine personalizarii produselor si serviciilor in functie de nevoile consumatorului.

4 Comments:

Blogger gorgeoux said...

Tocmai am facut cadou in w/e-ul trecut un rucsac adevarat de laptop, recte facut pentru HP. Sa aflu unde se gaseste? Nu de alta, da' canapeaua se poate simti singura :))

1:23 a.m.  
Blogger Cristian said...

Eu caut unul care sa nu fie 'de firma' (gen HP, Siemens sau ce am mai gasit si eu) pentru ca am un Mac si nu se cuvine sa il imbrac cu haine de HP, de pilda! :o)

Stii ce bine e sa stai pe sezlongul canapelei, sa computezi si sa te uiti la Jay Leno!?

10:44 a.m.  
Blogger Dragos Novac said...

crumpler.com.au

The best. Ever. O sa iti arat, am un specimen. O prietena de-a mea din DE imi zicea ca pe langa laptop a bagat 25 de beri in ea. :D

2:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Poate ar fi bine sa-l imbraci intr-o haina a lui, in care doar el incape, o haina pe masura lui, nu facuta de HP, Siemens, ci facuta asa cum vrei tu... din moment ce ti-ai luat canapea pentru laptop, merita si un acoperamant pe masura... tot asa cum avea si "The elephant man", daca l-ai vazut cumva.

3:47 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home