marți, martie 28, 2006

Am (avem) nevoie de ceva

Citesc mai multe blog-uri locale acum. In ultimele zile am vazut cum acestea au fost cuprinse de o apatie pe care nu o intalneam in perioada roBLOGfest. Parca atunci lumea incerca/ se straduia sa fie mai interesanta. Acum vad cum ne chinuim, vad asta si in blog-ul meu. Sunt unii care chiar se chinuie/ straduiesc si reusesc; ii urmaresc pe cei mai multi dintre acestia foarte rar. Nu sunt pe targetul meu sau eu nu sunt in targetul lor. Simt ca avem (am) nevoie de ceva sa iesim din starea asta. Am dreptate sau sunt doar eu de vina?

11 Comments:

Anonymous Anonim said...

Si eu observasem aceeasi chestie. Credeam ca sunt eu nebun. Pe langa faptul ca post-urile sunt mai slabe, sunt si mult mai putine. Eu citesc blogurile cu Bloglines si ma uit de 4 ori pe zi, poate poate mai apare cate o insemnare noua pe unul din cele aproximativ 50 de bloguri pe care le urmaresc.

10:02 p.m.  
Blogger Cristian said...

radule, ai stat cu microplati prin telefon vreo 4 zile... nu se face asa ceva la fanii 'emisiunii'!? :o)

11:13 p.m.  
Blogger Cristian said...

eu cred ca au inceput sa iasa la terase...

11:13 p.m.  
Anonymous Anonim said...

:)) Asta cu microplatile asa este. Dar problema e ca nu numai Radu a facut asta. Eu ma tot uitam in bloglines si credeam ca am eu ceva probleme cu primitul feed-urilor.

10:39 a.m.  
Blogger Anonymous said...

acuma vezi ce greu ii sa fii jurnalist :P

Blogul il faci din placere, daca vrei sa ai tot timpul ceva nou, posteaza continut ne-original, luat din alte parti (stirile altora)

11:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi, mai bine ne tine 4 zile cu microplatile (sau Plaxo) decat sa dea un post gen "sunt ocupat azi, pt urgente da-mi mail"...
Poate ca blogosfera bate in retragere, da uite, ma bucur ca greii sunt pe baricade. Deea's back! :)

11:29 p.m.  
Blogger Anonymous said...

Ffs, or ajuns "bloggerii" sclavii cititorilor, sa se simta vinovati ? :D

11:37 p.m.  
Blogger Cristian said...

sunt sigur ca daca cineva gaseste un subiect incitant sau daca ii provoaca pe ceilalti la un joc sau exercitiu, blogosfera s-ar resuscita...

altfel, incep sa cred din ce in ce mai mult intr-o teorie pe care cred ca am exprimat-o si aici. blog-urile personale vor disparea, vor suprvietui doar cele corporate sau cele care se bazeaza pe diverse interese (subiecte) bine definite (blog-uri specializate).

12:56 a.m.  
Blogger gorgeoux said...

Bolgul personal poate fi specializat. I'll be back, si aici, nu doar in blogul meu :)) Lumea care era cumva inainte de roblogfest e, intr-adevar, altfel dupa. Nu prea inteleg. Eu sunt eu. Roblogfest sau nu ;)

1:18 a.m.  
Blogger Cristian said...

g, tu esti un caz unic! ;O)

m-am gandit ca unii au bagat tare pe timpul RBF-ului ca sa primeasca mai multe voturi sau vroiau sa para mai interesanti decat sunt pentru ca stiau ca sunt mai multi oameni cu ochii pe ei...

cred insa ca s-a cam terminat vacanta si lumea a cam intrat in paine/ business.

1:23 a.m.  
Blogger Anonymous said...

Ce de conspiratii frate ..

2:32 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home