sâmbătă, februarie 18, 2006

MyTag

4 filme preferate:
- Forrest Gump
- Gladiatorul
- Lord of the Rings
- Star Wars

4 mancaruri preferate:
- Pui
- Cartofi prajiti
- Pizza
- Paste

4 carti preferate:
- The Game, Neil Strauss
- Cel mai iubit dintre pamanteni, Marin Preda
- It`s Not How Good You Are, It`s How Good You Want To Be, Paul Arden
- Lovemarks, Kevin Roberts

4 locuri in care mi-ar placea sa fiu in momentul asta:
- Atlanta
- Londra
- Shenzen
- Lisabona

4 locuri in care am fost in vacanta:
- Tenerife
- Creta
- Lisabona
- Roma

4 pagini pe care le vizitez zilnic:
- russelldavies.com
- google.ro
- bizcity.ro
- raduionescu.ro

4 joburi pe care le-am avut
- Culegator de fructe
- Redactor radio
- Project manager Internet
- Redactor revista

4 locuri in care am locuit:
- Bucuresti
- Tulcea
- Constanta
- Bucuresti

4 lucruri cu care imi place sa imi petrec timpul:
- Internet
- Design
- Filme
- Mimi

4 tags
- Carmen
- Andrei
- Mihai
- Vady

(La mine a ajuns de la Radu)

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Hello :)

Hmm nu stiu cum se procedeaza cand deja am fost tagged si mai sunt odata. Asa ca dau link-ul http://www.andreisava.lx.ro/?p=75

L-am scris pt ca am fost tagged by Deea acum ceva timp.

Aaa hmm am o idee o sa adaug tagged by deea si manafu adica fac trimitere (link) si catre site-ul tau!

Mersi,

Andrei

12:50 a.m.  
Blogger Cristian said...

am dat si eu la cine am putut ca e superoferta...

1:06 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Pai grabiti-va oameni buni! Ca oferta zboaraaa! :)

11:01 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home