luni, februarie 27, 2006

BrandTag

M-am tot gandit la BrandTag in acest week-end si am realizat un chestionar ad hoc. Cred ca mai poate fi imbunatatit inainte de lansare, asa ca astept feedback...

4 reclame preferate

4 reclame care nu imi plac deloc

4 branduri preferate (dintre cele utilizate)

4 branduri preferate (dintre cele dorite)

4 oameni de publicitate admirati

4 agentii (de orice fel) in care as vrea sa lucrez

4 carti de marketing preferate

4 site-uri de comunicare si marketing pe care le vizitez frecvent

4 noi BrandTags

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

sounds good! doar ca 4 noi brand tags sunt prea multe, si daca se si implementeaza ajungem la zeci de taguri...

1:59 p.m.  
Blogger Cristian said...

4 noi brandtags se refera la "cui ii dai leapsa". ti se pare mult 4 in continuare?

2:49 p.m.  
Blogger Cristian said...

dar in rest, ti se par OK categoriile?

2:50 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mi se pare interesant ce am citit aici. Revin maine in timpul zilei pentru ca e 6 dimineata ;)) si de abia am ajuns acasa.

5:32 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home