luni, ianuarie 23, 2006

Digital Brand Integration


Am citit nu demult in IHT un articol preluat din New York Times despre o noua moda de product placement ce pare sa prinda in America. Compania Marathon Ventures a dezvoltat un sistem proprietar numit Digital Brand Integration (DBI) prin care reuseste sa introduca in filme (in special in seriale TV difuzate in reluare sau pe DVD-uri) produse care la filmari nu au existat in decor, dupa cum se vede in imagine.

In conditiile in care americanii (oamenii de publicitate si marketing) sunt obsedati/ speriati de efectul TIVO asupra telespectatorilor si vanzarilor, sistemul DBI vine ca o salvare.

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

asta n-ar fi nimic. dar sa faci insertii publicitare, de genul referiri clare la anumite marci, si in literatura? marketingul nu are limite, cateodata

12:19 p.m.  
Blogger Cristian said...

de asta nu am auzit ca ar fi un trend, desi imi aduc aminte ca intr-un volum al lui dan Brown apare mentionata o marca de masina... chiar ma gandeam cand am vazut "cat s-au scos astia!" si "or fi platit ceva pentru product placement?"

12:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu am vazut pe genricul unui film - ceva nu foarte comercial, plasat in anii 70, deci fara rapperi si hennessy - pozitia de "product placement coordinator"...

9:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Unii au mers chiar mai departe

1:10 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home