Unde (cred ca) greseste Cosmote
Culoarea oficiala a Cosmote este verdele. Unul asemanator cu cel al Connex. Asta e! Nu puteau sa il faca altfel (ar fi costat prea mult) si nici sa revina la identitatea Cosmorom (creata dupa vechiul logo al Cosmote si de trista amintire). Intrarea Cosmote insemna un nou inceput, o noua companie, deci trebuia respectat brandingul actual.
Raman insa intrebari de genul: Ce ar fi facut Cosmote, daca nu ar fi fost anuntat rebranding-ul Connex-Vodafone in aceasta toamna (si ar fi venit abia in februarie-martie 2006)? Cat de mult vor fi 'afectati' (derutati, confuzati, alienati) utilizatorii (oamenii in general) de situatie? Cine castiga si cine pierde din aceasta asemanare izbitoare?
Ce mi s-a parut total nepotrivit momentului este sloganul (In touch with life).
Exista de ceva timp - gratie Orange - orientarea (sau disruption-ul cum ar spune niste amici din advertising) companiilor tech spre comunicari si identitati non-tech. Sa ne aducem aminte ca Orange a promis ca nu va arata niciodata un terminal mobil in reclamele sale (ma refer la camapniile de imagine si la integrarea terminalului ca 'actor' in spot).
Cineva imi spunea la un moment dat ca la inceputurile telefoniei mobile trebuia sa transmiti cumva ca: "acesta e un telefon mobil la care poti vorbi cu familia si prietenii, iar noi suntem un operator de telefonie mobila si ne ocupam cu comunicarea (comunicatiile)". Asa au aparut brandurile Connex, Dialog, Alo.
Ei bine, desi au trecut 8 ani de la lansarea GSM in Romania, iar Connex si Orange comunica 'naturist' de ceva vreme, Cosmote ar fi trebuit sa spuna din nou: "Noi suntem o companie de comunicatii". Si mai mult, ar fi trebuit sa spuna "La noi convorbirile costa cel mai putin".
Cred ca multi oameni de rand vor crede ca e vorba de un nou dealer GSM, care lucreaza pentru Connex.
Raman insa intrebari de genul: Ce ar fi facut Cosmote, daca nu ar fi fost anuntat rebranding-ul Connex-Vodafone in aceasta toamna (si ar fi venit abia in februarie-martie 2006)? Cat de mult vor fi 'afectati' (derutati, confuzati, alienati) utilizatorii (oamenii in general) de situatie? Cine castiga si cine pierde din aceasta asemanare izbitoare?
Ce mi s-a parut total nepotrivit momentului este sloganul (In touch with life).
Exista de ceva timp - gratie Orange - orientarea (sau disruption-ul cum ar spune niste amici din advertising) companiilor tech spre comunicari si identitati non-tech. Sa ne aducem aminte ca Orange a promis ca nu va arata niciodata un terminal mobil in reclamele sale (ma refer la camapniile de imagine si la integrarea terminalului ca 'actor' in spot).
Cineva imi spunea la un moment dat ca la inceputurile telefoniei mobile trebuia sa transmiti cumva ca: "acesta e un telefon mobil la care poti vorbi cu familia si prietenii, iar noi suntem un operator de telefonie mobila si ne ocupam cu comunicarea (comunicatiile)". Asa au aparut brandurile Connex, Dialog, Alo.
Ei bine, desi au trecut 8 ani de la lansarea GSM in Romania, iar Connex si Orange comunica 'naturist' de ceva vreme, Cosmote ar fi trebuit sa spuna din nou: "Noi suntem o companie de comunicatii". Si mai mult, ar fi trebuit sa spuna "La noi convorbirile costa cel mai putin".
Cred ca multi oameni de rand vor crede ca e vorba de un nou dealer GSM, care lucreaza pentru Connex.
2 Comments:
tare postul, ce mai crezi acum despre Cosmote?
dragos, as comenta cu placere, insa nu sunt la curent cu evolutia cosmote in primul sau an de activitate.
e admirabil ca au ajuns la un milion de utilizatori si daca eram si acum in presa, ti-as fi aratat probabil un articol din biz pe tema asta. dar cum nu mai sunt...
daca ai tu aceste date - cresterea numarului de utilizatori defalcata pe luni - as incerca sa fac o analiza...
Trimiteți un comentariu
<< Home