vineri, decembrie 16, 2005

Inovatie de la Santal

Am vazut de ceva timp noul ambalaj Santal si desi mi s-a parut putin ciudat si intrigant, nu mi-am dat seama de utilitatea noului package pana am cumparat o cutie.

Nu am vazut comunicarea noului ambalaj - nici nu stiu daca au facut una. Ce pot sa spun despre el este doar o parere proprie. Ca "utilizator".

Intotdeauna am avut o problema cu bauturile ambalate in cutii gen TetraPak:
- cand turnam in pahar, sucul imi sarea din pahar, udand totul in jur, pe o raza mica de actiune (niciodata nu m-am gandit pana acum ca puteam turna in pahar in stilul in care torn berea ca sa nu faca spuma. Oricum ar fi ciudat sa procedez asa!)
- era foarte greu sa bei direct din cutie.

Unii producatori au rezolvat a doua problema. Ambalajul Cappy a rezolvat-o. Nu si pe prima.

Pot spune ca dupa prima experienta cu noul ambalaj Santal, am rezolvat cele doua probleme.