miercuri, mai 20, 2009

Online: Tu ce viziune ai?

Absolut este un brand icon in advertising. Unele dintre reclamele sale pot fi considerate opere de arta (fotografica). Pentru mine e genul de brand pe care il admir tocmai datorita publicitatii sale. La fel simt fata de Nike, Ikea, Axe si Sony.

Recent, Absolut a venit cu o noua campanie globala, cu o noua pozitionare si strategie de comunicare. In acest moment, pune accent pe viziune sub conceptul "IN AN ABSOLUT WORLD".

Absolut duce campania si in mediul online, lansand site-ul www.absolutvisions.ro, unde isi propune sa construiasca o comunitatea de vizionari, oameni care care cred in puterea lor de a schimba lucrurile.

Practic, oricine poate intra pe site si propune o idee. Absolut va cantari viziunile si va alege cateva pentru a le pune in practica in cadrul unor evenimente lunare.

Voi fi si eu unul dintre vizionari, ca parte a campaniei, dar despre ideile mele voi vorbi intr-un post viitor. Pana atunci va invit pe site-ul brand-ului!

Etichete: , ,

3 Comments:

Blogger Ioana Gînju said...

...mi-am inregistrat data nasterii, se bucura webmasterul!Va sa zica, daca eu nu sunt consumatoare si degustatoare de alcoooool, pot sa spun ca...nu prea imi place ideea ? Zic, intrebare sincera, raspuns sincer.

8:44 a.m.  
Blogger Eu said...

Dacă îţi place atât de mult, ar trebui să vizitezi Suedia. Suedezii au un mod foarte original de a-si promova valorile. Sunt foarte mândrii de acest brand şi nu ezită nici o clipă să vorbească despre el.

12:52 a.m.  
Anonymous Ioana said...

Ideea e ca cei care se ocupa cu partea de publicitate stiu meserie, pe langa faptul ca produsul e intr-adevar de calitate, conteaza foarte mult cum stii sa areti acest lucru oamenilor care inca nu l-au incercat. Memoria vizuala si cea auditiva e foarte importanta in advertising, pe cat de impunatoare e o reclama pe atat de onorati si incantati se simt si oamenii care cumpara acel produs, fiind convinsi ca dau banii pe ceva ce nu poate fi decat de calitate.

9:10 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home