Online: Tu ce viziune ai?
Absolut este un brand icon in advertising. Unele dintre reclamele sale pot fi considerate opere de arta (fotografica). Pentru mine e genul de brand pe care il admir tocmai datorita publicitatii sale. La fel simt fata de Nike, Ikea, Axe si Sony.
Recent, Absolut a venit cu o noua campanie globala, cu o noua pozitionare si strategie de comunicare. In acest moment, pune accent pe viziune sub conceptul "IN AN ABSOLUT WORLD".
Absolut duce campania si in mediul online, lansand site-ul www.absolutvisions.ro, unde isi propune sa construiasca o comunitatea de vizionari, oameni care care cred in puterea lor de a schimba lucrurile.
Practic, oricine poate intra pe site si propune o idee. Absolut va cantari viziunile si va alege cateva pentru a le pune in practica in cadrul unor evenimente lunare.
Voi fi si eu unul dintre vizionari, ca parte a campaniei, dar despre ideile mele voi vorbi intr-un post viitor. Pana atunci va invit pe site-ul brand-ului!
Recent, Absolut a venit cu o noua campanie globala, cu o noua pozitionare si strategie de comunicare. In acest moment, pune accent pe viziune sub conceptul "IN AN ABSOLUT WORLD".
Absolut duce campania si in mediul online, lansand site-ul www.absolutvisions.ro, unde isi propune sa construiasca o comunitatea de vizionari, oameni care care cred in puterea lor de a schimba lucrurile.
Practic, oricine poate intra pe site si propune o idee. Absolut va cantari viziunile si va alege cateva pentru a le pune in practica in cadrul unor evenimente lunare.
Voi fi si eu unul dintre vizionari, ca parte a campaniei, dar despre ideile mele voi vorbi intr-un post viitor. Pana atunci va invit pe site-ul brand-ului!
3 Comments:
...mi-am inregistrat data nasterii, se bucura webmasterul!Va sa zica, daca eu nu sunt consumatoare si degustatoare de alcoooool, pot sa spun ca...nu prea imi place ideea ? Zic, intrebare sincera, raspuns sincer.
Dacă îţi place atât de mult, ar trebui să vizitezi Suedia. Suedezii au un mod foarte original de a-si promova valorile. Sunt foarte mândrii de acest brand şi nu ezită nici o clipă să vorbească despre el.
Ideea e ca cei care se ocupa cu partea de publicitate stiu meserie, pe langa faptul ca produsul e intr-adevar de calitate, conteaza foarte mult cum stii sa areti acest lucru oamenilor care inca nu l-au incercat. Memoria vizuala si cea auditiva e foarte importanta in advertising, pe cat de impunatoare e o reclama pe atat de onorati si incantati se simt si oamenii care cumpara acel produs, fiind convinsi ca dau banii pe ceva ce nu poate fi decat de calitate.
Trimiteți un comentariu
<< Home