vineri, februarie 06, 2009

Online: Vivi, esti genial!

In urma cu un an si ceva imi exprimam pe blog dorinta de a avea mai multe inbox-uri in Gmail. Aflu astazi de la Vivi ca Gmail a implementat functia multiple inboxes si ca aceasta e dezvoltata chiar de el. Bravo! Sunt fan.

Si daca tot mi se indeplinesc dorintele, as vrea sa pot personaliza mai mult tema mail-ului. Sa am mai multe tipuri de butoane, sa pot crea culori, sa folosesc diferite fonturi. Nu chiar acum, astept si un an!

Etichete: ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Vreau si eu ceva in contul de Gmail. Vreau Foldere. Nu imi ajung label-urile.
Cristi, pui o vorba buna la Vivi? :)

3:33 p.m.  
Blogger Gabriel Leonard said...

Eu nu stiam...

9:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

daca oferi prea multe chestii de personalizare risti ca gmailu' sa arate a myspace. bine ca-l vezi numai cand esti logat. problema e ca se lucreaza acolo destul de mult la optimizarea functionalitatii si n-or sa lase pe oricine sa-si bage nasul acolo. eu is multumit de cum arata gmail, mai ales ca-l apreciez pentru viteza si functionalitate. iar la asta s-a lucrat extrem de mult :)

10:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu as dori un buton de "send & archive"

6:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@CTI97 ai zis la misto sau? :)

Recent a fost adaugat in Labs feature-ul asta:

Send & Archive
by Pal T

Adds a button to the compose form that lets you send a reply message and archive the email conversation in a single action.

12:25 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home