duminică, februarie 08, 2009

Apps: Tu ce screensaver ai?

Nu m-au pasionat niciodata screensaver-ele. Nu stiu de ce, dar mi se pare ca spun ceva nu tocmai frumos despre cel care le "poarta". Am dat insa accidental peste screensaver-ul de mai sus. De fapt, l-am vazut intr-o poza si l-am cautat apoi. Mi-a placut mult. Cred ca da foarte bine pe mac-urile albe, nu?

Poza din acest post nu imi apartine si nu reprezinta "sculele" din dotarea mea. Am luat-o de aici. Screensaver-ul se numeste Fliqlo si poate fi descarcat de aici.

Etichete: ,

10 Comments:

Blogger Mihai said...

Si eu sunt tot cu Fliqlo. Arata foarte bine si pe un PC :P

8:28 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si eu tot pe asta il am. Singurul "ceas" din casa.

12:09 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Arată bine și pe iMac, merci pentru link-ul de download

1:01 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu il am pe cel clasic de la Windows :D Cred ca ar fi timpul pentru o schimbare.

2:31 p.m.  
Blogger Unknown said...

Ecran negru.

2:59 p.m.  
Blogger Silvius said...

Cristi, de acord cu tine intr-o mica masura legat de screensavere. Dar probabil nu ai folosit niciodata un screensaver dinamic, care nu iti afiseaza doar niste linii miscatoare sau vreun slideshow ci in schimb date/info relevante si actualizate.

3:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu îl am p'ăsta
pentru terra cică poziţia norilor se actualizează. n'am verificat!

3:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Intamplator, si eu am acelasi screensaver (de ceva timp pe desktop, de o saptamana pe laptop). Simplu si elegant. :)

7:31 p.m.  
Blogger Pufossu said...

Exact Fliqlo îl am şi eu :)

10:06 a.m.  
Anonymous Anonim said...

De ce nu incercati si UNIQLOCK? :)
E tot de la Uniqlo.

http://www.uniqlo.jp/uniqlock/

5:39 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home