marți, octombrie 28, 2008

Life: Tu?

Ca tot am ridicat statuie blogging-ului acum cateva zile, mi-a venit in minte intrebarea: Ce blogger ai vrea sa fii?

Eu, de pilda, as vrea sa fiu zilele acestea Bradut. Am momente in care as vrea sa fiu Tudor. Prind posturi in care as vrea sa fiu Subiectiv. Pacat ca nu mai pot fi Andressa, nu mai scrie atat de mult. Cand mai simt "foarte blogger" as vrea sa ii "fur" posturile lui Bobby. Pe Twitter as vrea sa fiu Bucurenci. Sa am umorul lui Bendeac si naturaletea lui Cabral... mda, vise! Si apoi ar mai fi si Vlad. Si altii.

Tu cine ai vrea sa fii?

Etichete: ,

13 Comments:

Anonymous Anonim said...

As vrea sa fiu VisUrat in zilele lui bune, as vrea efervescenta lui Arhi, controversele lui Zoso, nebunia de la Pitici Gratis.

12:08 a.m.  
Anonymous Anonim said...

As vrea sa fiu Bobby Voicu sau Dono

12:17 a.m.  
Blogger A.Faith said...

copiind ideea de la Orange, eu aş vrea să fiu cei pe care-i citesc zi de zi în feedreader, din categoria "Lectura obligatorie".
şi mi-aş dori să fiu MANAFU când vine vorba de organizat ... ceva :D

12:35 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si eu care intrasem sa comentez crezand ca l-ati uitat definitiv pe zoso... Sperantele mi-au fost spulberate :D

12:40 a.m.  
Anonymous Anonim said...

eu as vrea sa fiu tu

8:02 a.m.  
Blogger Haotik said...

Eu as vrea sa fiu Haotik. Pentru ca asta sunt si nu are rost sa vreau sa fiu alcineva.

Poate as vrea sa fiu celebru ca zoso, dar nu sa scrdiu tampenile pe care le abereaza el. Poate as vrea sa fiu recunoscut ca Bobbby. Poate si ca altii. Dar in fond blogul personal este despre mine si as vrea sa fiu ca mine si numai ca mine.

8:49 a.m.  
Blogger adleras said...

Si eu as vrea sa fiu MANAFU :)

9:13 a.m.  
Blogger Unknown said...

Eu as vrea sa fiu Lulutza sau SoWhat (ambele bloguri sunt protejate de parola acum).

O sa scriu mai des. :)

9:43 a.m.  
Anonymous Anonim said...

aş vrea să fiu ăla de pe ultimu' loc din zelist,ca să n-am bătaie de cap cum să mă menţin în top:))

10:34 a.m.  
Blogger Radu said...

sunt multumit cu cine sunt io, si nu vreau sa fiu nici unu' dintre cei de mai sus. as vrea sa fiu mai multi in schimb

7:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Şi eu aş vrea să fiu Zoso şi să-mi folosesc notorietatea pentru a schimba diverse lucruri în blogosferă, pentru a construi lucruri durabile.

Şi Matt Drudge, deşi nu mai pot scoate eu o Monica Lewinsky.

10:16 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu as vrea sa fiu Cristi Manafu pentru o zi si sa organizez un eveniment cu ecou prin blogosfera.

10:39 a.m.  
Anonymous Anonim said...

eu as vrea sa mai fiu morcoveatza iar morcoveatza sunt convins c'ar vrea sa fiu eu... dar nu ma puneti la socoteala, sunt tot eu.
si'mi place de bucurenci ca se ocupa.

11:20 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home