luni, octombrie 27, 2008

Life: Mai stii ce faceai in 1995?

Nu prea anunt eu concursurile de pe Internet, dar mi-a placut ideea celor de la HP si eMag, initiata cu ocazia relansarii gamei Pavilion, ce va avea loc pe 30 octombrie.

Ideea e simpla. Gama Pavilion a fost lansata in 1995, iar concursul iti cere sa povestesti o intamplare din acel an. Poti trimite chiar si o fotografie.

Am stat si m-am gandit putin la ce faceam in urma cu 13 ani. Imi amintesc ca atunci m-am mutat in Capitala. Ma transferam de la o facultate din Constanta la Spiru Haret, Filosofie - Jurnalistica.

[via Victor Kapra]

Etichete: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

hmm, pai:

bac, prima vizita de durata mai lunga in Capitala, examen in Poli, inceput de studentie in camin, mancat in cantinele studentesti,

R1+R2+R3, disco, that kind of thing :-)

ah, si din noiembrie '95 (cred :-)

+za Internet
+prima adresa de email
+ce e dracia asta "telnet"?!
+primul chat, apoi "talk"

hehe, gopher :-)

7:37 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cand ma gandesc ce faceam in acel an simt si acum un gol in stomac, era primul an in liceul militar...

9:00 p.m.  
Blogger Unknown said...

Scriu si eu pe blog ce faceam in 95... :)) ce tare o sa fie

9:24 p.m.  
Blogger Mihnea said...

in aprilie '95 eram in clasa I, iar doua luni mai tarziu terminam clasa a II-a :)

11:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eram prin cantonamente si cand aveam timp umblam pe netul nostru mic si greu fara personalitate :)

10:30 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home