marți, august 05, 2008

Online: Piese de muzeu GSM

Daca vrei sa iti incerci norocul si sa castigi un telefon HTC Diamond sau iti place pur si simplu ideea, vino la Muzeul GSM, locul in care se vor strange toate rablele si fosilele mobile din ultimii 10 ani. Daca ti-a mai ramas vreo "caramida" pe undeva prin casa, fa-i o poza. Cred ca ai mai multe sanse de castig decat mine. Mi-am dat seama ca cel mai vechi telefon mobil din casa (pe care nu il mai folosesc) are aproape doi ani. Ma gandesc insa ca am o sansa cu cel mai vechi telefon nou, cu iPhone-ul meu stricat. Putini ma pot bate la capitolul asta.

Etichete: ,

11 Comments:

Blogger Unknown said...

Eu am iPhone si nu mai am cu ce sa-l incarc.

4:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ar fi o ghidusie daca ar trimite linkuri de activare corect. eu nu mi-am putut activa contul.

7:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Linkurile functioneaza. S-au inregistrat si alti useri aseara deci nu a fost o problema.

11:36 a.m.  
Blogger tester said...

initial am crezut ca e facut de vreun student, am zis pas

apoi am revenit, am incercat cu firefox, dadea eroare la email (perfect valid)

am vazut # in url, am zis, stai ca baietii sunt IE fanboys. incarca IE, inregistrare, totul ok, apas pe titlul pozei: nu esti logat (in stanga e scris "logout")

vad powered by voda, wow. regulament: kinetco srl


morala, decat se faci asa web2.0 profesionist la .ro, mai bine mergi sa joci un tenis ori sa te cateri pe munte...

11:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

poate capabilitatile tale de tester lasa de dorit. poate a facut un student acest site. crezi ca asta conteaza? l-am testat si eu si nu am avut nici o problema. ar trebui sa incerci si tu sa nu mai dai click unde te taie capul si sa te comporti ca un utilizator normal. nu te intrebi de ce deja exista telefoane si useri pe site? da... probabil pentru ca nu s-a logat nimeni. in fine. oameni rai sunt peste tot. o zi buna

11:11 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Pe www.ymdecoder.com afli daca prietenii tai sunt Invisible pe Yahoo Messenger. Tot aici poti sa cauti poze de ale lor si sa le citesti conversatiile.

12:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ar trebui sa dea premiu si pentru cel mai vechi telefon care inca functioneaza. La capitolul asta castig sigur ceva. In 2002 m-am angajat la Connex si mi-au dat un 6310i pe care il folosesc si acum, in 2008. am schimbat tasatura si "caroseria" in rest totul merge impecabil, zi de zi, pe zxapada si ploaie, cu cazaturi pe betonm, etc.
Sper ca si HTC sa tina macar pe jumatate :-)

2:18 p.m.  
Anonymous Anonim said...

dc suna asta a reclama mascata la vodafone ? :)

12:22 a.m.  
Blogger tester said...

super tare

"muzeul" e fara poze acum...
(si maine e prima premiere?!)

7:44 a.m.  
Blogger Unknown said...

Interesant...:)

4:30 p.m.  
Blogger james crissilv said...

eu am un Nokia 5110.
din 1998. cati ma pot bate la acest capitol?
o zi minunata iti doresc

2:30 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home