luni, martie 17, 2008

Online: e-OK se lanseaza in private beta



Pe langa statutul de vedeta pop, Florin are sansele sa il obtina in curand si pe cel de vedeta Internet.

Florin nu este doar un blogger foarte activ, este si un om cu idei multe legate de online si un viitor antreprenor al Internetului local. Spun asta avand in maneca atuul e-OK, site care a functionat o vreme drept platforma de descoperire de noi talente in muzica autohtona.

Zilele trecute, Florin si Emi (are si el un aport important aici) au anuntat noul e-Ok, disponibil momentan in private beta. Site-ul ofera acum un serviciu legal de radio online cu muzica romaneasca si un serviciu de social networking (pentru pasionatii de muzica). De asemenea, vine si cu optiuni pentru producatori si noi talente, dar aici probabil Florin va explica ce si cum la momentul potrivit.

Eu am testat in ultimele zile partea de radio online. Si drept dovada sta testul player-ului de mai sus. Am inceput sa lucrez si la un playlist mai amplu, caci am acum de ales din 2.500 de piese din ultimii 15 ani, iar peste o luna din 10.000.

Florin imi spune ca vom gasi pe site si piese proaspete, uneori chiar inainte de lansarea in magazine. Muzica vine de la Cat Music, Roton, Nova Music, MediaPro Music, existand discutii si cu Electrecord.

In acest moment, dupa spusele lui Florin, sunt 7.000 de cereri pentru testarea noului e-OK. Eu am la dispozitie 10 conturi de beta-test, asa ca doritorii imi pot lasa un mesaj in comentarii si pana la sfarsitul zilei le voi trimite codul de acces.

UPDATE: Am dat toate invitatiile, insa ramaneti in zona zilele acestea.

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete: , , ,

16 Comments:

Anonymous Anonim said...

pentru ca sunt foarte curios ...vreau si eu unul din codurile secrete (apropo ...foarte faina marketata toata poveste:) )
email: companio_secundo@yahoo.com

5:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu m-am inscris de mult, dar nu am primit nici pana acum codul. As fi bucuros sa primesc o invitatie. Adresa: cosmin.chiru[at]gmail[dot]com. Multzam anticipat.

5:31 p.m.  
Blogger admin said...

Mi-ati starnit curiozitatea si as dori si eu un cont de test. Multumesc anticipat. e-mail: ibartolomeu[at]gmail[dot]com

7:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cu permisiunea Dvs. as fi dorit sa beneficiez si eu de-o invitatie. Multumesc. e-mail: michael.platino[at]gmail[dot]com

7:24 p.m.  
Blogger Ciprian said...

la zoso n-am mai prins invitatie asa ca daca mai e vreo una libera te rog : kleampa@gmail.com

7:26 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E foarte tare faza cu e-ok, dar poate nu ar trebui numai muzica romaneasca, adica nush, mai asculta multa lume muzica romaneasca?

8:08 p.m.  
Blogger Succession Spoilers said...

sunt al saptelea deci poate am bafta. Mersi frumos cosmin.vaman[at]gmail.com

8:11 p.m.  
Blogger av said...

daca mai ai as vrea si eu una mersi

8:13 p.m.  
Blogger Dan said...

Sign me up too.... (sau cum sa faci rost de minim 10 comentarii si ceva adrese de mail) Multumim Manafule!

imba_at_life[at]yahoo.com

8:13 p.m.  
Blogger a said...

daca poti sa imi trimiti si mie un cod la eok [at] andrei2p.net

8:14 p.m.  
Blogger Bob said...

cred ca deja s-au terminat, dar imi incerc si eu norocul :) anyway - probabil e-ok e unul din proiectele dot ro care au generat cel mai mare hype de pana acum ...sau ma insel?

8:20 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ apostol
imi trebuie o adresa de e-mail la care sa trimit codul

8:24 p.m.  
Blogger Cristian said...

INVITATIILE S-AU EPUIZAT

8:26 p.m.  
Blogger Succession Spoilers said...

Mersi fain

8:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

se dorest a fi un fel de last.fm!?

11:03 a.m.  
Anonymous Anonim said...

totalwhiteangel[at]gmail[dot]com
totalwhiteangel[at]jazzworld[dot]com
Va rog dak puteti sami dati o invitatie pe http://beta.eok.ro/home/betaInvitation
Interesant Site.
Multumesc.

1:01 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home