sâmbătă, februarie 16, 2008

Blogs: Reactii pozitive

Din ce am vazut pana acum, campania "Generatia A4" lansata de Audi s-a bucurat de o primire foarte buna in blogosfera, semn ca ideile istete sunt apreciate. Mai mult, o cunostinta din domeniu si un amic publicitar care lucreaza pentru un brand auto s-au declarat foarte incantati de idee.

Stiu cel putin o campanie care va incepe in blogosfera intr-o luna - doua si aceea cu un concept foarte inedit. Si probabil vor mai aparea si altele. Am multe motivele sa cred ca pe bloguri se vor vinde mai putin afisari la kilogram si mai degraba proiecte speciale.

Astazi dimineata, am auzit de 3 - 4 ori pe doua posturi de radio spotul de promovare a blogului campaniei. Nu stiu de ce, dar chiar imi place cum suna "blog" la radio!

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
BLOG: TWITTER.COM/DIGITALFORUM | FOLLOW THE NEWS ON TWITTER
IDEA LAB: NEW MARKETING IDEAS | AI O IDEE? AI ACUM SANSA SA O PREZINTI

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Ai dreptate, sa fii printre primii care lanseaza o campanie de promovare printre bloggeri, e ok. Dar as fi atent la un singur aspect, ce nu tine de Audi ci de blogeri in sine. E vorba de manipulare vs. transparenta. Stii ce valuri a nascut pe 14 ianuarie ultima campanie ING.

A fost o proba de buna credinta pentru bloggeri si putini au trecut-o. Eu cred ca e de datoria noastra sa ii educam, fiindca daca eu dau un click pe un blog, am niste pretentii. Una importanta este sa aflu opiniile reale ale bloggerului si nu un mesaj publicitar deghizat. Fie el cat de atragator.

Deci atentie companii si atentie bloggeri. Fiti sinceri cu cititorii/consumatorii, altfel riscati sa nu creati o imagine pozitiva pe termen lung. Iar bloggeri nu ar trebui sa se prostitueze la fel cum o fac unii ziaristi care uita de P de la advertoriale. Risca sa distruga increderea cititorilor, si atunci macar sa o faca pentru f. multi bani :)

1:40 a.m.  
Blogger Cristian said...

exista o regula nescrisa si de bun simt de altfel... daca nu iti mai place, nu il mai citesti. asta ma face sa cred ca bloggeri "suspectati" vor fi sanctionati de cititori.

despre ing am citit foarte putine, de fapt un singur post, cel al lui vlad petreanu, care parea un articol foarte bine documentat. pana la un punct.

altfel, e posibil ca unele campanii sa cada din cauza "viciilor de procedura", ceea ce ar putea genera chiar si o umbra asupra altor campanii ulterioare. ma rog, speculam cam mult!

1:56 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home