joi, septembrie 20, 2007

Personal: Spam pe sms

E a treia saptamana in care cineva, nu stiu cine, ma anunta prin sms de reprezentatiile unor DJ la un club de pa Calea Victoriei. Nu ma intereseaza de unde au numarul meu de telefon, dar chiar nu imi doresc astfel de mesaje.

Nici mesaje de la operator in care se promoveaza eMag.ro. Imi place site-ul si cum a crescut afacerea, nu mi se pare fair insa sa fie promovat pe sms fara acordul meu.

Primesc orice spam pe e-mail, dar pe telefon sunt selectiv. Intrebati inainte!

Etichete: ,

2 Comments:

Blogger Planners Delight said...

eu am primit de la o marca de tutun. cred ca e unul din putinele medii pe care le mai pot folosi. si nici nu m-am inscris vreodata in baza lor de date. nici nu sunt fumator.
e deranjant.

11:19 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu imi iau destul spam de la Vodafone, in Romania, iar aici in Polonia primesc zilnic unul-doua sms-uri de la Heyah, cu diferite promotii, concursuri (banuiesc, ca nu stiu poloneza, dar apar in text sume de cate 100.000 zl.) :D

Deci eu o duc mai bine decat voi, ca primesc spam numai de la surse cunoscute :)

12:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home