luni, aprilie 23, 2007

Online: Se putea mult mai bine

Am asteptat sa ajung azi la birou, ca sa am inca o confirmare, inainte de a a-mi exprima parerea fata de noul site TVR: Da, nu imi place! Nici pe laptopul de 12", nici pe monitorul de 20", nu se vede OK.

Iata cateva pareri la o prima vedere de homepage:
  • Cel mai mult nu imi place ca navigarea e sparta in butoane aruncate in tot site-ul si ca structura a fost dezvoltata pe principiul "hai sa mi punem ceva aici, aici si aici, dar poate merge sa mai punem ceva si aici si ce ziceti de...".
  • Nu exista un echilbru intre zonele din site. Avem o zona aerisita (alba) si insuficient exploatata in partea superioara, dar in acelasi timp, meniul e pus la colt si inghesuit.
  • Bleumarinul din zona video este prea puternic, in schimb sunt locuri in care abia deslusesc ce e scris cu gri (vezi sub logo - "Imaginea timpului tau").
  • Logo-urile statiilor din familia TVR sunt cam blurate, ceea ce dauneaza grav sanatatii brandului.
  • Exista 2 fluxuri RSS. Puteau sa fie si 4, dar macar sa stiu la ce ma abonez!
UPDATE: Richard face un top al site-urilor posturilor tv de la noi. Ma gandeam si eu la asta azi dimineata cand scriam acest post. Acum al meu este:
  1. Pro TV
  2. Prima TV
  3. Acasa TV
  4. Antena 1
  5. HBO
  6. Realitatea TV
  7. Antena 3
  8. TVR
  9. B1TV
  10. KanalD

Etichete:

11 Comments:

Blogger Agfa & Optima said...

Neatentie la detalii=lipsa de profesionalism. Prima impresie cand am intrat e ca nu stiu unde sa ma uit asta e problema de usability. scriptul ala ce face scroll la stiri e obositor tare. iar s-au aruncat bani pe un site facut la repezeala. pacat de ce ar fi putut fi. vedeti site-utile bbc tv sau channel4 uk.

2:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu inteleg de ce au lasat acel spatiu imens intre meniul principal de sus si continut. au lasat pentru banere oare?

3:13 p.m.  
Blogger Unknown said...

Sunt total de acord cu ce s-a spus mai devreme. As adauga fundalul alb, care mie imi da senzatia ca tot continutul pluteste, sau mai degraba este intins precum rufele la uscat. Am vazut ca pe zoso http://www.zoso.ro/2007/04/10000e-degeaba.html , site-ul, precum si hambar 18 sunt facuti praf, dar cunostintele mele de web design nu imi permit sa ma duc prea departe pe campii. Din pacate, cred ca au gresit raspunsurile la intrebarea "ce isi doreste utilizatorul tvr.ro?" de pe dadamedia http://www.dadamedia.ro/?p=207
La capitolul nedumeriri, pot sa adaug ca nu inteleg de ce pui link-ul cu firma ta, hambar 18, unde totul este sublim, dar lipseste cu desavarsire. Nu mi se pare foarte profesionist, dar ma rog, ce stiu eu.

3:51 p.m.  
Anonymous Anonim said...

S-ar putea sa fie teasing si sa preia feedback-ul acum de pe toate blogurile si forumurile care vor scrie despre design-ul nereusit si structura negandita, ca oricum e moca right ?
glumesc.
cre` ca e prima data cand sunt de acord cu tine pe o tema :)

5:22 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mie sincer mi se pare tare aiurea sa dai 10800 Euro pe un site care arata asa... Pe bune pe bune...

6:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ai uitat OTV-ul, Cristi. Il gasesti pe home.ro pe undeva :)

10:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

1. Protv
6.realitatea
7 antena 3

restul locurilor nu exista

11:49 p.m.  
Blogger Juggernaut said...

suma de 10.000 EUR nu e mare pentru un site de o asa anvergura...

Problema este alta - grafica gen Top100 al anului 96 :D - cu 1000 de fonturi si culori

4:32 a.m.  
Blogger Marius said...

Sus arata naspa rau, zici ca e un blog de prost gust. In rest textele mai merg, sunt usor de citit, dar nu-mi place culoarea.

11:24 a.m.  
Anonymous Anonim said...

10,800 euro pentru un design eu zic ca f mult, nu mult.

Ce teasing? Hai sa fim seriosi...

1. HBO
2. Pro TV
3. Prima TV
4. Acasa TV

12:10 p.m.  
Blogger nwradu said...

Ce-ti place asa mult la site-ul Antena 1? Mie mi se pare ca este varza de tot... jumatate din site este despre un forum 7500rpm cu masini, aspectul e vechi si nasol, este foarte dificil sa navighezi, sa gasesti ceva util.

Iar Kanal D n-ar trebui sa fie in topuri, e cel mai varza site vazut vreodata la o televiziune, parca e facut in 1995. AXN.ro este foarte bine facut.

2:39 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home