joi, februarie 15, 2007

Online: Recomandari in fuga

Ziua de azi e prolifica pentru blogging, insa neavand mult timp liber la dispozitie, voi face doar cateva recomandari.
  • A inceput votarea la RoBlogfest.
  • Prietenii de la Oricum promoveaza concursul de design Filter
  • Am descoperit primul blog al unui europarlamentar roman.
  • Am aflat si ca Bradut Florescu, un amic vechi din advertising, are si el blog si asa mi-am adus aminte ca si DDB Bucharest si-a lansat recent blogul, dar am uitat link-ul.
  • Iar subiectul zilei pare a fi evanghelizarea pe Internet, fiind dezbatuta de Dragos, Radu si Orlando. UPDATE: Cei trei primesc un raspuns pe blogul Vodanet.

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
BLOG: DE PROFESIE EVANGHELIST
DEBATE: TOP CAUTARI DE LA TRAFIC.RO

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

nu sunt fan al politicienilor romani in general dar tin sa precizez ca nu cretu e primul europarlamentar cu blog. ioan mircea pascu(psd), fost ministrul al apararii, are de ceva vreme blog. a fost chiar in mijlocul unui scandal iscat de niste insemnari de pe blog preluate de un ziarist de la cotidianul. (o postare ce insinua ca un coleg de partid a fost turnator). asta-i linkul http://blogs.news365.ro/europolis/.

4:14 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cred ca in 2 ani, in prag de alegeri, vom avea mult mai multi politicieni bloggeri.

In alta ordine de idei, primul mashup RoBlogFest&myFeedz, care ofera o imagine a blogosferei romanesti:

http://www.mordax.ro/roblogfest/

Si explicatiile de rigoare:
http://www.mordax.ro/?p=161

12:57 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home