joi, februarie 08, 2007

Advertising: De la spot tv la viral



De la Comanescu am aflat de "viralul" Cosmote de mai sus. Nu stiu daca el circula pe net si daca e promovat ca un viral. Pare mai degraba a fi un spot TV. Dar e un spot simpatic ce te invita sa il revezi pentru fazele (un pic exagerate pe alocuri) inspirate din realitatile noastre cotidiane. Singurul repros adus acestui spot este copierea unei "faze" despre care eu stiam ca nu apartine spatiului mioritic (am vazut de curand originalul pe mai multe bloguri).

Dar sa revenim la spoturi virale. Credeti ca acest spot este unul viral? Si ce calitati ar trebui sa aiba un spot viral?

Pun aceste intrebari pentru ca in ultima luna am auzit de doua ori despre companii care se orienteaza de acum inainte (si) pe viral marketing.

UPDATE: Am confirmarea ca nu este un viral, ci ca a devenit viral, ceea ce il face sa fie si mai viral!

Etichete: ,

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

nu cred ca e viral... sun multe chestii vazute, vechi, lipite sub poanta mms costa cat sms... parerea mea e ca nu te face sa-l trimiti mai departe...
nu are embeded nici un mijloc care sa faciliteze distribuirea lui...
e doar un spot care te face sa zambesti!

9:16 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu e chiar viral, cam greu sa-l dai mai departe sau sa-l recomanzi.
Dar e ok ideea.

10:40 a.m.  
Anonymous Anonim said...

ba da. eu l-am primit ieri pe mail, deci functioneaza.

11:09 a.m.  
Blogger Felipov said...

nu am gasit contact.dar uite aici ceva similar birou de blogar.
http://www.crackunit.com/2007/01/24/computers-behind-blogs-intro/

12:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu a fost menit ca un viral, insa a capatat aceasta dimensiune prin simplul fapt ca multi au inceput sa-l circule pe email. Este un spot normal care va va incanta pe ecranele TV incepand din aceasta seara. Ne bucura insa aprecierile. Thanks to creativii de la Cohn & Jansen / Ashley & Holmes si colegii in-house de la marketing.

2:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ce drăguţ! Şi eu l-am văzut pe alte bloguri, nu l-am primit pe mail.
Nu ştiu care e definiţia exactă a unui viral, dar l-am văzut deja pe câteva bloguri şi cred că asta l-a transformat într-unul, nu?
Deci o să-l vedem şi pe TV. Foarte bine. Îmi place Cosmote din ce în ce mai mult.

4:27 p.m.  
Blogger textier said...

apropo de mioritism: e doar pretentia ta.
line-ul este despre O LUME plina de mms-uri, nu o tara.
colajul contine si "faze clasice", tocmai pt. a face apel la memoria ns.
nu e o greseala: dimpotriva, daca/l faceau numai din poante noi, n-am fi facut legatura cu explicatia finala, cum ca e vorba de instantanee cotidiene de pozat cu tel.
muzica eleganta si aluziva contribuie la poanta: mms-istii sint ca niste vinatori si sint multi, muuulti...

11:47 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home