miercuri, decembrie 06, 2006

Blogs: Incepem Capsula Timpului

M-am alaturat si eu proiectului Capsula Timpului initiat de Carmen Holotescu, Alina Hodovanu, Adrian Cristea. Sper sa gasesc timpul necesar sa il sustin cum ar trebui. Gasiti o invitatie de a participa la acest proiect pe blogurile celor trei. O sa postez si eu ceva in zilele urmatoare.

UPDATE: Avem si un blog dedicat Capsulei. Aici.

LATER EDIT: Toti participantii la proiectul "Zestre pentru Europa - Capsula Timpului" vor primi diplome. Pentru a usura activitatea de trimitere a lor rugam toti "contribuabilii" sa trimita un mail de pe adresa unde doresc sa primeasca aceste diplome.

Acesta va contine si elementele care le doriti sa apara pe diploma si care pot fi oricare dintre urmatoarele, singur sau impreuna cu celelalte: numele, pseudonimul, numele blogului sau adresa blogului.

Mailul trebuie trimis cat mai curand posibil catre adrian_cristea66@yahoo.com

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

http://www.timsoft.ro/weblog

403 Forbidden
Please stop referer spam.

We have identified that you have been refered here by a known or supposed spammer.

If you feel this is an error, please bypass this message and leave us a comment about the error. We are sorry for the inconvenience.

If you are actually doing referer spam, please note that this website/b2evolution no longer records and publishes referers. Not even legitimate ones! While we understand it was fun for you guys while it lasted, please understand our servers cannot take the load of all this cumulated spam any longer... Thank you.

Also, please note that comment/trackback submitted URLs will be tagged with rel="nofollow" in order to be ignored by search engines.

10:43 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Buna,

Multumesc pentru semnalare - s-a rezolvat; platforma b2evolution, care gazduieste blogul meu, foloseste o BD centrala pentru domenii banate; blogspot aparea acolo, l-am eliminat.

Carmen

3:50 p.m.  
Blogger Unknown said...

am citit si eu despre capsula si tot nu inteleg. ma ierti daca sunt copac :)

intreb si eu ca avocatul din philadelphia: explain this to me like I'm a four-year-old, okay? cum e capsula diferita de un agregator de bloguri personale?

chiar nu inteleg ideea. mersi.

1:24 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home