duminică, decembrie 24, 2006

Best Of: Ce a fost mai bun in blogosfera

Am avut un an bun in blogosfera, cel mai bun de pana acum. De fapt, putem spune ca am avut primul "an adevarat" de blogosfera. Si pentru ca e sfarsit de an si am zis ca voi incerca niste best of-uri, m-am gandit ca primul top personal sa fie unul deschis votarii. Deci iar vin cu un poll (promit ca e ultimul pentru acest an)!

Am inclus in acest poll mai multe evenimente/ intamplari/ initiative care cred eu ca au influentat in mod pozitiv blogosfera locala. As vrea sa va invit sa alegeti acele evenimente pe care le considerati voi importante. Puteti sa le votati pe toate sau puteti alege o singura varianta. In urma votului vedem care ar fi ordinea importantei. Am pus si optiunea "Altul" pentru care astept sugestii si aprecieri in Comments.

Aveam in gand acest post de ceva vreme, Nihasa s-a miscat mai rapid si scris inaintea mea un post pe blogul Blogoree.ro, care mi-a fost un bun reminder in demersul meu.

Iata care ar fi cele 15 evenimenente ale anului in blogosfera romaneasca, din punctul meu de vedere, intr-o ordine aleatorie:
  1. Prima competitie a blogurilor (RoBlogFest)
  2. Mediatizarea blogurilor in mass-media
  3. Lansare blogurilor specializate
  4. Aparitia blogurilor jurnalistilor
  5. Lansarea retelelor de bloguri
  6. Dublarea/ Triplarea blogurilor active
  7. Primul sondaj dedicat blogosferei (RoBloggers Survey)
  8. Initierea proiectului Blogvertising
  9. Aparitia blogurilor de companie
  10. Lansarea proiectului "Capsula Timpului"
  11. Citarea blogurilor ca surse de informatie
  12. Popularizarea blogging-ului in conferinte (Zilele Biz, Revolutia Blogurilor)
  13. Infiintarea clubului bloggerilor (Netoo)
  14. Includerea sectiunii de bloguri la Internetics
  15. Derularea primelor campanii de publicitate pe bloguri
UPDATE: Rezultatele le gasiti aici.

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Blogfestul ~ locul 1
netoo ~ locul 2.

parerea mea ...

4:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

includerea categoriei bloguri la trafic.ro as adauga eu :)

4:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

bloguri multe si bune au fost inca din 2005.
anul pe care-l parasim n-a adus decat neghina care a tras mai tare la cantar in statistici, topuri si altele.

mi-e dor de 2005..

numai bine si calde sarbatori,

Dan Berte
c*free & *c | creatie si media

6:32 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home