marți, noiembrie 14, 2006

P.R.: Google, instrument de masurare in PR

Am vrut sa scriu inca de ieri despre chestiunea aceasta, insa m-am luat cu treburi mai importante...

In "Cotidianul" am citit o declaratie data de unul dintre contestatarii "Romanian PR Awards", care suna cam asa: "inainte sa se dea premiile, am facut o cercetare pe Google, legata de fiecare campanie in parte. Exista unele care au o singura afisare pe acest motor de cautare“

In calitate de utilizator zilnic al motorului de cautare Google si suporter cu abonament (la un ISP de cartier) al Internetului, ii felicit atat pe tehnicienii, cat si pe oamenii de strategie de la Google pentru ca a dat PR-ului romanesc in sfarsit un instrument de masurare a eficientei/ valorii campaniilor (de PR).

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Chestia asta s-ar putea incarda usor la categoria "aceste cuvinte ne doare" :))

4:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi, exagerezi.

Dl Ionescu folosea argumentul asta ca dovada concreta a vizibilitatii campaniei, pentru ca daca s-ar fi reflectat in media, campaniile respective ar fi fost de gasit si pe Google.

Insa de aici si pana la a institui Google ca instrument de masurare in PR este cale lunga si e un deserviciu adus industriei de PR, care are si-asa o imagine sifonata, psrtial si din cauza lipsei unei masurari profesioniste.

Google nu e instrument de masurare, Google e instrument de cercetare, daca vrei, insa masurarea se face cu instrumente si indicatori standard, si, mai ales, se raporteaza la obiective. Ceea ce in Romania se intampla mai rar.

OK?

6:43 p.m.  
Blogger Cristian said...

Ionut, ai luat prea in serios acest post!

6:59 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home