miercuri, noiembrie 29, 2006

Netoo: A trecut si editia #3

Cred ca am avut un Netoo foarte bun aseara! A functionat sistemul gen conferinta. In plus locatia a fost destul de bine pregatita de Razvan si Cosmin. Si am avut si un record de audienta: 32 de persoane.

Si m-am bucurat ca am nimerit bine vorbitorii. A fost un mix interesant de voci. Acum ma gandesc deja la editia urmatoare: sa facem dezbatere sau sa avem un mic/ mare party?

Deja am vazut ca au aparut recenzii ale intalnirii de aseara. Le voi compila intr-un post pe blogul Netoo.

Piticu a inregistrat (aproape) totul si a postat 3 mp3-uri aici.

UPDATE: Via Piticu, iata si lista participantilor. Lipseste insa o persoana...

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

noi astia care nu suntem in bucuresti, cand netooim?:)
Sau e doar o congregatie solitara, cu zoso in chip de El Lider Maximo...

1:39 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Ce treaba are "El Lider Maximo" cu "congregatie solitara" cu "Zoso" cu "Netoo" ?

8:43 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Arhi ... pai aseara, sau iti faci cadou pentru viitoarea editie. L-am sunat pe Oradeanul aseara de la bere. S-a bucurat si s-a simtit ca unul dintre noi, langa noi

1:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

scuze ca dezamagesc, da' eu n-am inregistrat. in schimb, am facut poze si o sa le trimit cuiva sa le posteze astazi. nu stiu exact la ce ora, insa :-s

2:19 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Din nefericire desi am confirmat nu am avut cum sa ajung aseara. De, meseria(avocat) cere sacrificii. Dar mi-am promis ca data viitoare nu o sa scap ocazia . Cu scuzele de rigoare fata de tine Cristi, sper sa ma intlegi.

4:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mda, nici eu nu am mai putut ajunge dar am avut timp pentru de-confimare...oricum ma bucur ca a iesit bine si e foarte tare initiativa asta. sper sa exista un viitor netoo :)

9:18 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cu siguranţă o să existe şi netoo 4 şi 5 şi 6...

Manafu, eu zic să fie party, şi aşa cine se mai gândeşte la ceva constructiv când "porcul bate la uşă" :D

1:01 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home