miercuri, octombrie 11, 2006

Personal: Incotro?

Unul pentru "Revolutia Blogurilor", unul pentru "Metropotam", doua pentru Dilema (unul e aici), 1+1 = 1 pentru Jurnalism Online, unul pentru Antena 3. Acestea sunt interviurile pe care le-am dat in calitatea mea de blogger in ultimele luni.

Multe, putine, nu imi dau seama. Imi dau seama insa ca awareness-ul meu ca blogger bate awareness-ul generic. E de bine, e de rau, nici asta nu stiu. Ar trebui sa ma folosesc de asta (statutul de blogger cunoscut/ apreciat) sau sa ma "repozitionez"? Nici asta nu stiu.

PHOTO: SUPERSTAR/ LENNY MONTANA

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

nu stiu daca ar trebui sa faci ceva, cristi. enjoy the ride, while it lasts, ar fi sugestia mea ;)

1:50 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi,

Poti sa mai adaugi mentiunile din bloguri si presa.

Si articolul de azi din Wall-Street, preluat si de 9am.

Mi-a placut discutia cu Bradut.

Azi la Antena3 cand va fi interviul?

Numai bine,
Carmen

2:18 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home