vineri, septembrie 01, 2006

Misc: Cum va place?


In urma cu vreo doua luni, am venit cu ideea "mareata" de face un networking club pentru jucatorii din online (publisheri & agentii) prin care sa ne intalnim lunar intr-un cadru relaxant (bar, pub, terasa) si sa "discutam discutii" la o bere.

Am vorbit atunci cu cativa jucatori si s-au aratat interesati. Voi relua ideea undeva in septembrie. Daca aveti idei pe tema asta, nu ezitati...

Scriu acum despre aceasta initiativa pentru ca am dat peste un site interesant al unui club de networking din NY. Se numeste likemind si este promovat de doi oameni de marketing Noah Rubin Brier si Piers Fawkes. Mecanismul likemind este foarte simplu: intri pe site, iti lasi adresa si primesti un mail cand se organizeaza o noua intalnire.

Am aflat de likemind de la Russell care da si alte detalii...

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Fara legatura cu subj: foarte agasant acest "jucatori in sus, jucatori in jos".

11:04 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Stii ce cred eu? O intalnire organizata naste multe idei dezorganizate. Plus ce vad acolo o adunatura de lonely and frustrated people... Plus ca majoritatea ideilor bune vin in momente de relaxare solitara. A si mai e ceva: daca ai o idee buna pastreaz-o pentru tine; s-ar putea sa-ti foloseasca pentru a fi primul. Concluzie: NU NE PLACE.

3:27 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home