duminică, septembrie 17, 2006

Blogs: Part-time blogger

Tot gandindu-ma la blogul lui Copos, mi-a venit in minte intrebarea: Cat de bine primita este ideea de co-autor al unui blog personal?

Mi-am adus aminte si de un articol din WSJ care trata problema blogurilor intrate in vacanta. Se pare ca pentru unii e vital sa aiba un inlocuitor la taste pe perioada concediului.

Vin acum cu o provocare, cu un joc: Pe cine vedeti potrivit dintre bloggeri romani sa va ocupe locul/ blogul cat sunteti in vacanta?

Incep eu cu propunerile mele: Radu, Zoso, Jobsessive, Razvan.

TRACK: THE BRAND NEW HEAVIES/ YOU'VE GOT A FRIEND
PHOTO: ILOVE/ JULIAN

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cristi,

Daca veneai cu ideea aceasta la inceputul verii, cred ca ar fi fost destui care sa intre in joc si sa scrie in locul altuia pentru cateva zile - un mic studiu asupra impactului unui 'ceva nou' ar fi fost interesant - next summer :-)

Carmen

6:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca tu puneai pe altcineva sa scrie pentru o perioada pe blogul personal Manafu, eu nu mai citeam, asteptam sa revi din vacanta.

9:12 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Un blog e prin definitie personal. A cere cuiva sa scrie pe blogul tau, e ca si cum ai ruga un prieten sa iti "amuze" nevasta cat timp esti tu plecat in delegatii. Be serious.

11:22 p.m.  
Blogger Cristian said...

Daniel, ai citit articolul din WSJ?... oricum misto ideea cu "nevasta"

12:42 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Radu, Manafu, Orlando, Antonio

3:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sint sigur ca v-ar place sa va scrieti unul altuia blogurile cat sinteti in vacanta.
Cel putin asta reiese din comentariile actuale.
Nici nu cred ca ar fi prea multe obtiuni.
Eu prefer sa mi-l scriu singur. Nu cred ca as avea inlocuitor, pentru mine.
So no part-time blogger for me.

6:53 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home