joi, iulie 27, 2006

Personal: Sunt suparat

In ultima saptamana, fiind prins intr-o serie prelungita de cumparaturi si lucruri de rezolvat inainte de vacanta, am fost nevoit sa suport de cateva ori niste porcarii din partea unor vanzatori si angajati. Nu s-a intamplat nimic outrageous, dar m-am cam saturat sa vad cum dupa atat timp nesimtirea, lipsa de pregatire si responsabilitate, ca sa nu mai vorbesc despre lipsa de amabilitate, persista atat in mediul de stat, cat si in cel privat.

Nu intru in amanunte acum. Am deschis acest post de fapt pentru a anunta lansarea unui nou blog. L-am numit RECLAMANT si se doreste a fi locul in care oricine isi poate impartasi experientele. Nu il vad ca un support-group al celor care au fost tratati prost, ci mai degraba un loc din care poti afla de cine sa te feresti sau la ce sa fii atent.

Nici nu stiu daca blogul asta e o idee buna... Momentan am activat contul pe Blogger. Voi lucra putin pe layout si apoi voi deschide memebership-ul. Pentru adeziuni si sugestii, va astept in comentariile post-ului.

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

am descoperit acum cateva zile blogul tau dupa un link de la zoso, si mi s-a parut extrem de interesant, lucruri noi interviuri, dar acum ceea ce vrei sa faci, inca un loc in care sa se planga lumea ca ce de kko e tara asta etc etc, de ce nu face nimeni un loc unde sa propui solutii sa spui cum i-ai zis nesimtitului de dupa tejghea, "vita din cate imi aduc aminte esti aici sa ma servesti" si poate ar fi altceva, acum orice retard crede ca ce pateste el nu a mai patit nimeni si vai ce de kk e tara asta si scrie repede pe blog.
m-am saturat de vaicareala, vreau sa vad solutii, vreau sa vad ca scrie unul ca la dat afara pe cel din subordinea lui pt ca a fost imbecil cu clientii, vrea sa vad ca face cineva traininguri cu si despre modul in care se fac vanzari.

tu ce i-ai zis celui care te-a servit infect?
i-ai zis ca ii faci o plangere?
ai facut ceva sau ai luat situatia ca atare si ai zis, ok, asta o sa scriu pe blog.

5:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Vreau sa ader. Chiar acum doua zile am patit-o la un PECO ... cand tot asa eram rupt dupa o zi de alergat si am vrut si eu ca tot omul sa imi cumpar un suc. Ma indrept spre frigider care era pozitionat de parca si el vroia sa fuga de vanzatoare...stau ma uit nu vad nici o reactie, intre timp au trecut doi angajati pe langa mine fara sa ma intrebe macar ce-i cu mine acolo asa pierdut, incerc sa il deschis.nu reusesc pentru ca e incuiat..ma indrept spre magazin, spun politicos ca vreau si eu un suc..la care vanzatoarea "dute si iati din frigeder si vino inapoi..." am spus "multumesc" am intors spatele m-am dus spre frigider si am plecat mai departe...mi-am cumparat sucul de la alimentara de langa bloc unde vanzatoarea e tot timpul foarte draguta indiferent ca e zi sau noapte...

3:03 a.m.  
Blogger Cristian said...

Am auzit atatea povesti despre cum bloggerii pot influenta companii incat am inceput sa cred in ele.

Sper ca nu m-ai inteles gresit dupa cum sper sa nu fi trimis eu un mesaj eronat...

Oricum, eu incerc sa vad o parte buna in acest blog al consumatorului. Pe de o parte il vad ca un loc in care sugeram locurile de care sa ne ferim sau practicile care ne pot da o senzatie de jena. Pe de alta parte il vad ca un "Overheard in...", dar nu vor fi intamplari auzite, ci chiar traite...

7:40 a.m.  
Blogger Spiridus said...

Mie mi se pare o idee excelenta... Poate pentru ca m-am tot ciocnit zilele astea de multa mitocanie si nesimtire dublata de proasta pregatire si neintelegerea oricarei notiuni de customer service. Ar fi multe povesti de spus si e pacat sa ne enervam fara nici o finalitate.

Abia astept sa-i dai drumul... Cred ca va avea efect, in timp...

Count me in...
:)

11:42 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home