marți, martie 14, 2006

Inca un calendar despre (si cu) mine


La sfarsitul anului trecut ma laudam ca a aparut primul calendar cu/ despre mine, in editie limitata (1 exemplar). Acum pot sa ma laud cu un al doilea calendar in care apar si eu (cu data mea).

Cei de la
Friends Advertising au avut ideea (buna, zic eu) de a realiza un calendar (care incepe cu luna martie 2006 si tine pana in februarie 2007) in care a trecut zilele de nastere ale oamenilor din agentie, ale clientilor, prietenilor, colaboratorilor de tot felul - pe scurt ale celor apropiati.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cristi :)

Am observat pe din ce in ce mai multe bloguri Brand Taggul

Felicitari! Ideea a functionat!

7:43 p.m.  
Blogger Cristian said...

Am vazut si eu cateva...

10:16 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home