vineri, martie 10, 2006

Dezamagire totala!

Concertul Depeche Mode este unul dintre evenimentele despre care pot spune ca le-am asteptat toata viata, alaturi de concertele Metallica si Sepultura (gusturile nu se discuta!!!).

Am vrut sa merg la concertul lor de la Budapesta (care cred ca va fi peste cateva zile), insa am abandonat ideea dupa ce
am auzit ca vor veni la Bucuresti.

Connex m-a informat saptamana asta ca pot beneficia de prioritate la cumpararea biletelor la concert pana pe 11 martie, adica maine. Am vrut asadar astazi sa ma folosesc de titlul de abonat Connex si am urmat toate indicatiile lor.

Nu va povestesc cat m-am enervat in cele 40 de minute in care am incercat sa cumpar online 2 bilete la DM. Cert este ca pe linie de organizare (online) au primit de la mine "nota 2, treci la loc".

Nu imi dau seama cum e posibil ca "unele" carduri BRD sa nu fie acceptate (e posibil sa nu fie primite chiar toate)! Domnilor, BRD e a doua banca din sistemul bancar romanesc si a emis pana acum putin peste 1,7 milioane de carduri!

Sunt sigur ca exista explicatii decente, insa consumatorul nu are nevoie de ele, are nevoie de servicii fara batai de cap.

Daca mai aveam timp sa merg la Budapesta, renuntam la concertul de la Bucuresti.

7 Comments:

Blogger Spiridus said...

Parerea mea este sa nu insisti prea mult pe "a doua banca din sistem"... Pe mine a doua banca din sistem m-a tinut trei sferturi de ora intr-o agentie ca sa imi ridic un card deja emis, dupa ce m-a plimbat de la un ghiseu la altul. Apoi, pentru ca m-am enervat si am depus reclamatie, a doua banca din sistem m-a lasat sa astept un raspuns timp de 2 luni, iar atunci am primit un telefon de la directoarea agentiei care, pe unton de-a dreptul amuzat, mi-a promis un raspuns in scris intr-o saptamana... Ghicesti probabil ca inca il mai astept, desi asta a fost cu 2 luni in urma. Asa ca eu n-as insista cu "a doua banca din sistem"... M-as orienta catre a treia (chiar daca e in restructurare) sau a patra. Pacat insa ca ai pierdut concertul...

9:12 a.m.  
Blogger Cristian said...

BRD chiar este a doua banca din sistem... Acum, poate organizatorii si cei implicati in desfasurarea tranzactiilor online nu au nicio vina. Poate BRD a refuzat un acord cu ei... Ideea e ca undeva pe site-ul MyTicket scrie ca pana pe 6 martie se va rezolva 'problema'cu BRD. Eu am vrut sa iau biletele pe 10. Puteau sie ei sa puna un mesaj mai indulcit pe site atunci cand un posesor de card BRD incerca sa incheie o tranzactie in loc de "tranzactie esuata" (sau ce mi-au spus cand ajungeam cu tranzactia aproape de finalizare).

8:32 p.m.  
Blogger Cristian said...

Cat despre aventura ta cu BRD, iti impartasesc oarecum sentimentele. Si eu am fost sa imi ridic cardul la cateva zile dupa termen si am fost chemat inca o data.

8:35 p.m.  
Blogger Spiridus said...

Evident ca e a doua banca din sistem, dar se comporta ca un butic de cartier. Iar pe partea de carduri s-ar putea sa aiba mult de pierdut din cauza acestei atitudini sfidatoare.

11:52 a.m.  
Blogger Cristian said...

probabil deocamdata nu conteaza pentru ei 2 clienti frustrati de serviciile lor, dar la un moment dat alaturi de acesti 2 'rataciti' sa vin si altii si uite cum peste noapte vor avea o problema de customer service.

1:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

banca e una, sistemul de rezervare on-line in parteneriat cu Connex e alta, si nu functioneaza.

cind ti-am citit postarea mi-a venit in minte "join the club!"... si eu si alti amici care asteptam inebuniti biletele de prin ianuarie, am intrat in prima zi in care au anuntat punerea lor in vinzare prin acest sistem, si dupa incercari nenumarate si emotii (aoleu, avem locurile 21, 22 si 24, 25, ce ne facem?) am renuntat asteptind sa ajunga pur si simplu la casele de bilete "live", not "virtual"

ce mi se pare mie cumplit e ca, un sistem relativ simplu care functioneaza in occidentul mai indepartat sau apropiat, la noi nu se poate implementa (in anul 2006!!!)

siu there!

12:03 p.m.  
Blogger Felipov said...

e sold out budapesta

5:31 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home