miercuri, februarie 22, 2006

Snob, iubitor de branduri sau victima a marketingului?

Anul trecut cand am fost la NY, mi-am luat cana de la Starbucks, 5 tricouri cu I Love New York, jeansi de la GAP si mai multe bratari LIVESTRONG de la Nike. In China, am tinut sa imi iau ceva dintr-un magazin de haine local. Am un Ipod Shuffle, un iBook, un eMac si ma gandesc din ce in ce mai mult la noul iMac. Mananc la McDonald's si intru cel putin o data intr-un magazin Zara in fiecare tara pe care o vizitez. Sunt la curent cu evolutia brandurilor si incerc sa tin pasul cu ele (sa le achizionez pe cele care imi fac cu ochiul). Prefer ca tot ceea ce port, folosesc sau consum sa poarte un brand. Cat mai (re)cunoscut.

Asa am ajuns sa ma intreb: Ce sunt eu?

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

as zice ca o victima a propriei pasiuni :)

10:27 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca ai putea sa raspunzi sincer ce ai simtit ca si persona, ca si consumator final, (nu ma refer aici la formatia ta profesionala) in momentul X in care a trecut pe langa tine, pe strada, un om purtand jeansi identici cu ai tai, avand si o bratara Livestrong, identica cu a ta si indreptandu-se vertiginos spre McDonald's, aproape rasturnand lumea din jur, atunci ai gasi raspunsul la intrebarea ta.

5:02 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home