marți, februarie 21, 2006

Aberatie in publicitate

Am o mare problema cu acest cub publicitar. Nu numai ca imi zgarie retina in fiecare zi cand merg la birou, dar mi se pare totodata si o aberatie. Sunt curios cum au reusit promotorii acestui nou suport de reclama sa ii convinga pe clienti sa isi puna brandul pe cub...

Parca imi si imaginez o discutie de genul:
"Acest cub se adreseaza oamenilor cu o statura sub medie, "piticilor" (sorry, dar nu imi vine acum o titulatura politically correct), boschetarilor care se tarasc pe trotuare, dar in acelasi timp si celor care stau in blocurile din apropiere (nu la mai mult de 50 de metri de cub) si in apartamentele de pe colt, incepand de la etajul 2 si pana la 6. Mai mult am identificat un nou target: oameni care se opresc in intersectii si isi relaxeaza gatul prin exercitii..."

Stiu ca aberez, dar si cubul asta e o aberatie!

PS: Exista si o parte buna, ca orice lucru nou, atrage atentia, asta pana se integreaza in peisaj si invatam sa il evitam cu naturalete...

9 Comments:

Anonymous Anonim said...

Dar la ce face reclama? Ca nu imi dau seama ce scrie acolo. :)

2:36 p.m.  
Blogger Cristian said...

La un Ulei de ceva (floarea soarelui cred...)

2:50 p.m.  
Blogger gorgeoux said...

Sinistru, il vad in fiecare zi in drum spre serviciu--asa cum nu scapi de inganarea unei melodii stupide care este in heavy rotation la posturile de radio. Ma intreb de ce rezista si ma bucur ca nu se inmulteste prin diviziune :)

3:25 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cel putin se pare ca a creat un Buzz in zona respectiva. Cred ca din punctul lor de vedere si-au atins scopul. Probabil ca nu vei uita reclama aia atat de repede.

3:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Se pare ca aceste cuburi care deranjeaza pe unii si-au atins scopul adica acela de a fi privite. Iar pentru cei care monteaza cuburile acele reclame aduc ceva bani. Asa ca in loc sa comentati ce fac altii mai bine faceti si voi ceva din care sa aveti profit. (macar jumate din profitul lor)

9:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Super tare, cub mai tare ca blog-ul asta stii de ce, pt ca cubul ala o sa-l mai vad dar blog-ul tau nu.

Cel putin la fel de tare ca si un panou de aceleasi dimensiuni.Probabil ca tu te intrebi si cine se uita la ecranele uriase..cei care nu au televizor acasa ...boschetarii .

5:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cubul se adreseaza clientilor cu mintea in colturi...

7:46 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"Aceste panouri publicitare sunt menite sa aduca un pic de dinamicitate in piata statica a outdoorului romanesc, de acceea el a fost proiectat ca un obiect rotitor timp de 24 de ore si 360 de zile pe an , iar pe timpul noptii cu o puternica iluminare din interior, comportandu-se ca un backlit rotitor.
Acest produs a venit in piata de publicitate ca urmare a cererii unor clienti din media pentru afisari pe aceeasi locatie a mai multor mesaje , avantajul este ca mesajul publicitar se vede permanent din toate directiile sub un unghi de 360 de grade, iar faptul ca acesta se roteste atrage permanent atentia consumatorului."

Mie mi se pare destul de evident ce face si cui se adreseza...

1:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Idiotii care nu au habar de reclama sau de mesajul pe care il transmite ar trebui sa taca;dupa parerea lor care tip de reclama nu ii deranjeaza?;cred ca oricare reclama.Ce parere au de acele reclame,in mare parte electorale, care acopera geamurile apartamentelor de bloc? acelea nu sunt pentru boschetari ci pentru mintile lor luminate care inteleg ceva din mesaj.

6:27 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home