joi, aprilie 05, 2007

Advertising: Nu tot ce se mananca zboara


Pareri? Cineva? Oricine?

UPDATE: Si Capanescu vrea un halat aici.

UPDATE 2: Am vazut ca spotul cu Bogdan Naumovici a devenit un viral intre timp, fiind gazduit sau amintit de mai multe bloguri. Ieri cand l-am "preluat" de pe YouTube, spotul avea cam 170 de vizualizari. Azi dimineata, depasise 5.000 de vizualizari si primise deja rating-ul "This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community".

Fara indoiala, tot ce poarta numele Naumovici devine un viral. Am insa cateva intrebari legate de acest viral: Credeti ca mesajul a fost bine comunicat? Credeti ca spectatorul retine "mesajul" sau poanta mai degraba? Credeti ca genereaza awareness "produsului"? Credeti ca exista riscul sa devina mai degraba "un viral cu Naumovici" decat "un viral al Olimpiadelor Comunicarii"?

Si mai mult, sunt curios sa vad cat de hot credeti ca este acest spot.


Ce parere aveti despre spot?
Hot Not

Etichete:

24 Comments:

Anonymous Anonim said...

morbid si ofensator. in america facea puscarie pentru ciudatenia asta

1:02 p.m.  
Blogger Unknown said...

are fix ce ii trebuie sa devina chiar viral. are naumovici, are poanta de insight, comunica scurt si la obiect ce vrea.
arhi: nu zau, in america facea puscarie? chiar daca ar fi fost asa(desi nu e deloc cazul), ti se pare normal sa se intample asta?

1:10 p.m.  
Blogger pahomi said...

Genial

1:20 p.m.  
Blogger Felipov said...

lio e mai mare decat gavrila.
logic au facut ceva mai pleoshk decat transavia.
eu inteleg ca advertaizaru unu a fost ofensat de advertaizaru doi.dar chiar asa tzaraneste?
putina gratie domnilor.

1:23 p.m.  
Blogger Unknown said...

Super tare. Unde te duci tu mielule ... Nu cred ca facea nimeni puscarie in America pentru asa ceva. Imi place foarte mult imaginea de la inceput, profund meditativa, iar cuvintele sunt bine culese. Are si suspans, si actiune, iar la sfarsit castiga baietii buni.

1:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

De doi bani. Penibil si de prost gust.

1:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

da, idee transanta. S-ar putea ca s-ar fi agatat cei de la protectia animalelor, dar nu si puscarie. Doreste sa fie oare si un mesaj subtil pentru acel spot Knorr, superenervant si poate si slab (depinde daca si atins scopul cu el), in care cobor miei frumosi din cer, (Vine, vine primavara)? Nu stiu daca chiar era necesar sa se scoate in evidenta numele lui Bogdan. Cam risca sa fie numit in tara "ala care arunca cu miel de sarbatori".

2:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

...deja cu probleme mintale.
daca ar da cineva cu domnul naumovici (chair si mort fiind) in halul asta, vi se parea la fel de genial?
fara gust, fara talent si - mai grav - fara scop.
sarbatori fericite !

2:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

hai sa nu exageram :)

3:15 p.m.  
Blogger BĂNĂŢEANU said...

intr-un cuvant: scarbos

3:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da' cu mielu, cu mielu', ce-ati avut, domne cu mielu'? :)

Acu' serios, super tare, pe mine m-a facut sa rad si am facut si schimb in mintea mea intre copil si naumovici si intre miel si pui :)

5:17 p.m.  
Blogger CRISTI ROMAN said...

Aia cu halatul e evident superioara celei cu mielul.

5:37 p.m.  
Anonymous Anonim said...

pune in locul mielului un cadavru uman. de ce nu, un fetus avortat, ca reclama anti-avort. ai mai considera la fel de geniala chestia asta?
Desigur, nu ma voi baga in confruntari pe tema asta, pentru ca e normal, atata timp cat lucrati toti in acelasi domeniu si papati banutii unul de la altul intr-o fericita conglmeratie, sa nu va criticati.
Hai succese

6:13 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu inteleg de ce va ofensati? e scarbos, e ..., etc. Care este diferenta intre acest miel care e aruncat de Bogdan si miei de knorr? Daca tocmai e vorba, ca e scarbos (desi nu are nici o legatura cu mesajul) cred ca e mai crud si mai scarbos spotul de la Knorr (chiar si idea de a da miel cu scopuri de promovare mi se pare ... no comment). Numai ca acolo e frumos impachetat mielul cu fundita cu tot si mai si zboara, pe cand asta arata cum ajunge dupa ce a atins pamantul. Deci nu tot ce se mananca si zboara.

6:54 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu stiu daca se pot compara cele doua spoturi. La urma urmei fiecare are acelasi mesaj, dar e diferit modul de prezentare. Socant vs Funny.

6:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu cred ca isi fac treaba ambele spoturi.

mi se pare jenant sa ne ofuscam pentru mielu' aruncat de pereti, in conditiile in care si puiul ala saracu'... era cel putin scirbos. mai ales alaturat de copchilu' inocent.

asa, macar naumovici numa' fatza de inocent n-are!
:D

9:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca inteleg eu bine, domnul Naumovici ar fi trebuit sa arunce cu o bucata amorfa de pluş pe care sa scrie: "acesta nu este un miel belit" pentru ca toata lumea sa fie fericita (poate mai putin chestionabilii a caror spot este parodiat). Numai ca eu nu vad problema din moment ce nu domnul Naumovici a jupuit mielul, ci l-a cumparat din Kaufland sau alt supermarket unde astfel de miei atarna in cantitati industriale.

12:10 a.m.  
Blogger Lowant said...

Jenant.

12:14 p.m.  
Blogger zuza said...

1. chiar nu inteleg de unde toata ofensa asta generalizata ca arunca bogdan naumovici cu un animal mort de pamant.. nu cred ca exprima o activitate pe care o face el de placere in general, si oricum nu e cu nimic mai rea ca faptul ca atunci cand transam mielul acasa dupa ce-l cumparam de la piata/supermarket/your place of choice ii dam cu fierastraul sau cu satarul in diverse zone din corpul deja nemiscator (doar ca nu ne filmeaza si pune pe youtube nimeni).. de cand sunt unii dintre noi asa niste mironosite? ;))
din momentul in care accepti sa mananci orice parte din miel (da, puiul de la oaie) de Pasti esti la fel de morbid si de scarbos ca si amicul Naumovici, nu mai conteaza ce faci cu carnea animalului din momentul in care ai acceptat sa fie omorat pentru ca tu sa il cumperi..
2. se poarta in destule tari si e legala facerea de reclama pe seama defaimarii/satirizarii unui competitor direct. in cazul de fata si de fapt in orice caz nu consider ca e neaparat fair, dar nu stiu ce ma face sa cred ca deep down inside oamenii de la g&a apreciaza genul asta de umor chiar daca poate ca nu are recunoaste-o.. dar probabil ca ar fi vrut sa le vina lor ideea asta daca ar fi fost in locul lui bogdan naumovici :) just a personal thought.
3. are tot ce ii trebuie ca sa fie un viral de succes, cred ca isi atinge bine targetul si obiectivele. si da, am ras cum n-am mai ras de mult. si da, am tinut minte ca e facut pentru olimpiadele comunicarii, dar da, poate ca serveste un pic cam prea bine si interesele personale ale agentiei in cauza.

12:26 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mie mi-au placut mult ambele spoturi + radio matasel ;)

2:58 p.m.  
Blogger dina said...

Zuza ai dreptate. Faceti-va , fratilor, vegetarieni, daca nu suportati animale moarte. Intr-adevar, nu e tocmai placut sa-l vezi tranit pe beton, insa ideea e ca este o parodie dupa spotul Transavia. Satira lui Naumovici scoate in evidenta tocmai problema cu puiul aruncat in aer.
Cred ca tre sa-i dea cel putin o bere Alinei Gavrila, pentru spotul ala. Omu a ales cel mai prost spot recent, care se intampla sa fie si unul dintre cele mai proaste ever.
Gavrila, iti multumim, noi cu tine nu vrem sa mai fim!

3:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

krikton, pune tata mana pe gramatica aia... si pe urma apuca-te sa emiti judecati
:-))))
hai, nu te supara, da' nu suport agramatzii

7:55 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ok. inteles mesajul.

6:26 p.m.  
Blogger costin said...

Macar au mancat mielul dupa...?

11:37 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home