miercuri, decembrie 16, 2009

Life: Andressa devine antreprenor

Intotdeauna am crezut ca Andressa va ajunge un bun jurnalist, poate unul mare sau poate chiar un producator TV recunoscut. Niciodata insa nu am vazut-o in postura de antreprenor. Sau cel putin nu mi-am imaginat-o.

Astazi am aflat ca face pasul spre propria afacere. Mai bine zis, devine partener in cadrul unui magazin online de genti de lux: Berry.ro.

Andressa este unul dintre cei mai talentati oameni pe care ii cunosc si mereu un bun interlocutor. Sper ca valentele sale sa o sustina si in noua sa "aventura".

Daca inca va ganditi la cadouri de Craciun, nu ar fi rau sa treceti si pe la Berry.

Etichete:

3 Comments:

Anonymous dobrescu said...

Magazinaşul acela nu are Louis Vuitton şi nici Hermès Birkin, adică ce genţi de lux ce se poartă la noi.
Cam slabuţ.

3:38 p.m.  
Blogger Unknown said...

Noi ne-am pozitionat altfel, vrem sa promovam, sa lansam chiar, tineri designeri sau artisti underground. Cred ca Matei Corvin sau Sepala sunt branduri care pot satisface, prin produse la comanda, unicat, si cele mai exigente gusturi, chiar daca pana acum au fost obisnuite cu produse in serie marca Vuitton.

3:49 p.m.  
Anonymous Madalina said...

Unele dintre produsele unicat au preturi comparabile cu marcile de care ziceti voi, vuitton, prada si altii, deci nu vad de ce nu le-ar zice "de lux".

5:13 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home