joi, iulie 02, 2009

Blogs: Va invit la Blogger Relations

In urma cu un an, prin primavara, strangeam mai multe opinii din blogosfera in ceea ce numeam eu "Blog Marketing Survey". Rezultatele le gasiti aici. Imi propuneam atunci sa ofer mai multe informatii companiilor si agentiilor despre asteptarile bloggerilor fata de campaniile de PR si / sau advertising.

Cum blogosfera s-a dezvoltat destul de mult si actiunile de PR si advertising au crescut in zona, am decis ca anul fac sondaje dedicate: unul pentru comunicare si unul pentru publicitate.

Incep cu cel dedicat comunicarii, caci am avut destule exemple recente de derapaje (ca sa il citez pe Petrisor Obae) in relatia PR - bloggeri.

Ii invit asadar pe toti posesorii de blog sau cont pe Twitter (Cirip.ro, Tumblr, Posterous etc.) sa raspunda chestionarului Blogger Relations Survey.

Etichete: , ,

7 Comments:

Anonymous Alter Ego Blog said...

Anul trecut n-am putut sa particip, dar anul acesta imi fac datoria civica de blogger...

9:25 a.m.  
Anonymous Anonim said...

sunt un pic pe dos check-boxurile si butoanele radio? ca la intrebarile cu "alegeti cate variante doriti" pot alege doar una.. si viceversa:)

10:34 a.m.  
Blogger marian-buhnici said...

De la intrebarea "Doriti sa primiti (si) de acum inainte?" se impart oamenii in cei care vor si cei care nu vor. Intrebarile urmatoare (Ce metode pentru a fi contactat preferati? si Ce fel de continut doriti sa primiti?) sunt numai pentru cei care vor. Daca eu nu vreau, tot sunt obligat sa raspund la aceste intrebari. Asta nu e prea ok.

11:12 a.m.  
Blogger Cristian said...

Am remediat! Mersi!

11:23 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Ce metode pentru a fi contactat preferati? Alegeti primele 3 variante preferate.

- nu pot alege decat o varianta...

11:58 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Salut! Eu sunt mai mic si mai prostut in ale blogului si chiar nu stiu la ce ajuta pe blogar relatia asta cu PR-ul. Daca se poate sa primesc niste informatii cu privire la problema asa a mea as ramane recunoscator.
Multumesc frumos , spor!

12:29 a.m.  
Anonymous Aurica said...

e prima data cand am si eu ocazia sa particip la un astfel de sondaj :D

10:18 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home