sâmbătă, iunie 20, 2009

Online: Castigatorul concursului LG

Cu o mica intarziere, anunt castigatorul concursului LG organizat pe Sampler.ro.

Catalin Macsim (Iasi) a reusit performanta de a strange 3.162 de voturi din cele 58.000 de voturi primite de toti concurentii, asigurandu-si pozitia 1 in clasamentul final.

Catalin este - se pare - foarte popular in randul studentilor Universitatii "Spiru Haret" prin site-ul Teste.Macsim.ro, sursa sa principala de promovare a concursului si pentru voturile primite.

In total, in concursul meu, s-au inscris 762 de participanti, un numar record fata de celelalte competitii. Din pacate, am validat doar 157 de intrari, doar pe acelea care au respectat cerintele noastre. M-am uitat pe statistici si am vazut ca multi dintre cei inscrisi puteau ramane in concurs daca acordau o minima atentie regulamentului. Pacat. Au fost si cateva descalificari, dar despre acestea poate voi scrie intr-un post separat.

Din punctul meu de vedere - si cred ca nu exagerez - competitia LG, gandita de Kinecto, a avut cel mai creativ si tactic concept de concurs de anul acesta. Felicitari!

Etichete: , ,

4 Comments:

Blogger anele8 said...

a, Noi, ramanii, ne-am obisnuit sa nu mai acordam atentie concursurilor (prea multa persuasiune, sub masca "concurs", avand ca scop marcheting-ul). Insa acest concurs, organizat pe Sampler.ro a aratat ciata, sunt si oameni seriosi, corecti.
De doi ani, colegul nostru, Catalin, este cel mai iubit student.
Bucuria lui este si bucuria noastra. Ma bucur foarte mult ca ne-am putut mobiliza pentru ca acest televizor sa-l castige Catalin.
Multumim intregii echipe de coordonare a concursului, si ne bucuram ca am aflat de existenta dumneavoastra.

Cu respect si multumiri:

un grup de studenti

4:36 p.m.  
Blogger anele8 said...

Noi, ramanii, ne-am obisnuit sa nu mai acordam atentie concursurilor (prea multa persuasiune, sub masca "concurs", avand ca scop marcheting-ul). Insa acest concurs, organizat pe Sampler.ro a aratat ca, iata, sunt si oameni seriosi, corecti.
De doi ani, colegul nostru, Catalin, este cel mai iubit student.
Bucuria lui este si bucuria noastra. Ma bucur foarte mult ca ne-am putut mobiliza pentru ca acest televizor sa-l castige Catalin.
Multumim intregii echipe de coordonare a concursului, si ne bucuram ca am aflat de existenta dumneavoastra.

Cu respect si multumiri:

un grup de studenti

4:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Subscriu celor spuse mai sus.
Sincer am fost sceptica in privinta corectitudinii concursului dar ma bucur ca mi-ati demonstrat altceva.

4:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Felicitari Cataline, il meriti. esti deosebit!

9:26 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home