duminică, iunie 07, 2009

Events: Pregatesc Optimism2009

In acest moment, pe lista Optimism2009, sunt inscrise 99 de persoane. Stiu insa ca mai sunt si altii interesati.

Asa cum ziceam zilele trecute, feedback-ul primit pentru Optimism2009 m-a determinat sa ma gandesc serios la acest eveniment, atat de serios incat am decis sa il organizez candva in urmatoarele trei saptamani.

Mai mult, mi-am dat seama ca ma "obliga" sa nu il consider doar o joaca (asa cum era cand am "aruncat" ideea) si sa ii gasesc un concept bun, dar mai ales resursele necesare pentru a-l face un eveniment adevarat. Am cateva propuneri de parteneriat, insa vreau sa explorez mai multe optiuni.

Pe scurt, Optimism2009 va fi un eveniment de jumatate de zi (dupa-amiaza / seara), care va vorbi, fireste, despre optimism, cu acces gratuit si difuzare video online. Accesul la eveniment se va face doar pe baza de invitatie. Ma gandesc acum la un numar de 100 de persoane in sala, dar daca vom avea resursele necesare putem ajunge la 200.

Orice sugestii legate de continut, orice propunere de parteneriat, orice sponsorizare sunt binevenite.

Etichete: ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Buna! Mie mi-ar placea sa particip ca partener pe online, din partea apPRentice.ro. Daca ti se pare potrivita sugestia, te rog lasa-mi un mail pe zaharia.andra.larisa[at]gmail[dot]com. Mersi frumos si o zi frumoasa!

8:14 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home