sâmbătă, mai 16, 2009

Promo: Primele carti de la Okian.ro

Ieri mi-au venit primele carti de la OKIAN.ro. Am inceput deja sa citesc "Tribes" (Seth Godin) si "Whatever you think, think the opposite" (Paul Arden). Le-am rasfoit un pic si pe celelalte. Mai am in asteptare o comanda persoanal si una pentru Fundatia Friends for Friends.

Daca faci o vizita pe OKIAN.ro si vrei sa faci o comanda, beneficiezi de un discount de 10% la introducerea codului de mai jos. Codul este valabil doar pentru 10 comenzi. Profitati acum!
OKIAN-E955Z9U4V-MANAFU

Etichete:

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

Intersant blog... Felicitari! Dar trebuie sa imi fac si reclama daca nu te superi sa ii dai accept... Stiu ca blogul tau are trafic si de aceea indraznesc... Te rog!
Va astept la www.cinefilblog.wordpress.com la cele mai noi filme sa lasati comentarii! Returnez!

3:04 p.m.  
Anonymous Radu said...

Seth Godin - Tribes e una din cartile mele preferate. Seth are darul de a povesti lucruri f simple dar care conteaza extrem de mult. Exista si varianta audio care se poate descarca gratis de pe audible.com Lectura placuta! :)

8:28 p.m.  
Blogger Monica JITARIUC said...

Cristi,
Multumim mult, mult:).

8:13 p.m.  
Anonymous selfhelp said...

God Explained in a Taxi Ride - nicely done :P
Dar pentru detalii amanuntite e mai utila The God Delusion a lui Dawkins

6:12 p.m.  
Anonymous Anonim said...

so what about tribes? merita?

6:41 p.m.  
Blogger Unknown said...

Cred că ți-ar plăcea și asta:
http://www.okian.ro/shop/product/index.php?product_id=830143

:)

12:42 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home