marți, octombrie 07, 2008

Media: Petrisor tine un jurnal media

Il stiu pe Petrisor de mai bine de 9 ani. Imi amintesc si acum ca ne-am vazut a doua oara (cred) la Janine Sarbu acasa, inainte de eclipsa din 1999. Eram "detasati" acolo sa intervievam un om de moda francez, invitat de Pro la gala de moda a creatoarei, pusa in scena cu ocazia fenomenului astronomic. Eu veneam de la ZF, el de la Mediafax.

Ne-am intalnit apoi la multe alte evenimente si multa vreme alaturi de alti cativa junrlaisti am format prima gasca de jurnalisti pasionati de media & advertising. Ne-am intrecut in exclusivitati intr-o vreme in care publicatiile se lansau din an in Paste.

De ieri, Petrisor e pe cont propriu si vrea sa faca jurnalism online de calitate cu site-ul sau PaginadeMedia. Este un must-read pentru toti cei care sunt interesati de media.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR

Etichete: ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Multumesc.
Fair play.
o zi minunata iti doresc

10:15 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home