marți, octombrie 14, 2008

Gadgets: Deci vreau noul MacBook

Era o vreme in care asteptam cu nerabdare noutatile Apple. In ultimul timp mi-a scazut interesul si am observat asta si la altii.

Deci astazi Apple a venit cu o noua runda de relansari: noul MacBook de 13" si noul MacBook Pro de 15".

Acasa am un iBook G4 care inca se tine bine. Ma gandeam sa il schimb cu un Air, dar nu prea am fost incantat de finisaje, ca sa zic asa. Primul MacBook mi s-a parut cam feminin si facut dintr-un material ieftin. MacBook Pro e prea scump la noi. Deci am amanat schimbarea. Pana acum.

Imi doresc noul MacBook si probabil voi cauta sa il aduc din US. Asta daca intre timp nu trec la un UMPC.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Off-topic: PXL va mai avea şi alte numere sau e one-stand ?

11:40 a.m.  
Blogger Lucky said...

e drept la mac sunt si mici dezavantaje, dar acestea sunt compensate de alte avantaje, am si eu un imacg5, si nu il am configurat la un nivel mare ;)), dar pot sa spun ca imi ofera multe avantaje la majoritatea programelor, in special interfata prietenoasa, totul e mai usor cu macu'.... asta o pot spune dupa ce am folosit un pc normal destul timp, si plus ca ma chinui cu un laptop pe care nu merge decat vista :(.....
Ultimul macbook e suuper tare...il vreau si eu...dar mai trebuie sa strang fonduri:P....oricum il recomand... (e bun la toate )

1:25 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home