miercuri, iulie 30, 2008

Personal: Cateva lucruri despre blogul meu

Zilele trecute am facut o ultima modificare sper in acest blog gazduit de Blogger.com. Spun ultima, ca pregatesc in paralel lansarea www.manafu.ro. Acum e redirectionat aici. De aceea am adaugat si particula BETA in header (si el schimbat).

Am rearanjat putin si coloana din dreapta, pastrand doar anumite grupaje de link-uri, acelea care se vor regasi si in noul blog. Voi testa in perioada urmatoare si mai multe abordari pentru continutul de pe blog, atat la nivelul subiectelor incluse, cat si la cel al stilului. Ma tenteaza foarte mult concentrarea pe cateva domenii de interes si renuntarea la post-urile personale sau cu caracter generalist. Inca ma mai gandesc.

O prima noutate pe blog este Online Report, un buletin informativ ce va contine cele mai importante stiri - in opinia mea - ale lunii din online adevertising & publishing si social media locale. Toate aceste stiri vor fi deja expirate la postarea buletinului, dar chiar si asa eu le gasesc utile stranse la un loc. Daca timpul imi va permite si piata va genera subiecte, il voi posta saptamanal.

In urma cu cateva luni am lansat aici doua sondaje prin care am vrut sa aflu cine sunt vizitatorii mei si ce ii intereseaza sa citeasca. Iata rezultatele:


Aceste date nu reprezinta o surpriza pentru mine, ci mai degraba o validare a mixului de continut postat pana acum si o idee mai buna pentru selectia subiectelor viitoare.

Etichete: , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Salutare! Nu am mai postat la tine pe blog dar imi place mie sa ma bag in seama si sa fac ceva diferit fata de ceilalti :). Legat de blogu tau ca despre el e discutia e mai mult decat Ok.
-Trecerea la manafu.ro o asteptam de mai mult timp si e un pas inainte.
- Daca se poate eu zic sa nu bagi deloc stiri sau chestii legate de mondenitati, inundatii sau cat de naspa sunt oamenii din Romania si tara in sine, sunt destui "blogeri de top" care au pasiuni pt asta si cei care intra pe blogul tau cred ca sunt interesati de alte lucruri.
- posturile cu caracter personal, daca au legatura cu experiente personale legate de marketing,online-ul romanesc sau evenimente sunt mai mult decat bine venite, cele strict personale nu cred ca-si au locul aici, adica eu cel putin nu asi fi interesat deloc :)
-ar fi interesant daca ai putea publica la inceput de luna o lista cu evenimentele interesante din luna respectiva, nu e prea fun sa citesti intr-un post ce ai pierdut din lipsa de informatii, stiu.... cine cauta gaseste si e plina lumea de news si informatii, partea proasta e ca 80% din ele sunt "senzationale" si praf.
Cam atat pe moment, keep up the good work si la cat mai multe posturi de calitate ;)

12:34 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si eu cred ca ar fi foarte utila o lista cu evenimentele interesante care urmeaza in luna respectiva.

2:33 a.m.  
Blogger M said...

Eu sunt unul din cei 71 care au votat pentru "Experiente personale" - sunt posturile pe care le citesc cu cel mai mare interes, for some reason... cred ca ar fi pacat sa renunti la ele, mi s-ar parea mult mai sec blogul asa...

9:43 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home