marți, martie 14, 2006

O noua jucarie, o noua rezolutie


Un coleg a fost destul de amabil sa imi ofere acest counter (stie cineva cum se numeste de fapt?!) si de cateva zile il tot clickai prin birou. Desi stresante pentru cei din jur, click-urile au un efect antistres pentru mine. Cel putin deocamdata...

Mi-am propus insa sa il folosesc totusi la ceva. Nu ca Ben Affleck, fireste. Mi-am propus sa contorizez cate persoane intra in biroul meu intr-o zi normala de lucru. Eu un prim pas in planul de time management pe care mi l-am propus de nu-mai-stiu-cand.

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Suntem in 16 a lui martie... merita investia, adica as intreba daca ar fi sa faci media, cate click-uri ai pe zi?
Ar fi interesant de stiut de cate ori se poate intrerupe cineva din lucru, doar asa ca sa aiba de unde continua mai apoi...

3:07 p.m.  
Blogger Cristian said...

Am cateodata convingerea ca oamenii ordonati dupa agende si training-uri ajung sa faca (realizeze) mai putine lucruri decat cei care nu actioneaza dupa ceas...

3:48 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cu siguranata stii si tu ca acei oameni care nu actioneaza dupa ceas si care prin constitutia lor interior-mentala au o atentie distributiva(pe care multi o invidiaza) sunt la fel de ordonati in dezordinea lor...chiar daca aceasta ordine nefireasca a dezordinii din jur este intangibila celorlati.

4:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home